Number of items: 4.
Halász, Ágnes
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3229-8537 and Kenesei, Zsófia
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300
(2025)
Cross-cohort analysis of how COVID has changed the online learning experience of business students.
The International Journal of Management Education, 23
(2).
DOI 10.1016/j.ijme.2024.101121
Halász, Ágnes
(2009)
Equity markets of emerging economies amid financial globalisation.
Public Finance Quarterly = Pénzügyi Szemle, 54
(2-3).
pp. 502-510.
Halász, Ágnes
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3229-8537 and Kenesei, Zsófia
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300
(2024)
Online learning acceptance in higher education – Do we know everything?
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 55
(5).
pp. 2-19.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2024.05.01
Halász, Ágnes
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3229-8537 and Kenesei, Zsófia
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1908-8300
(2022)
Technológiaelfogadás a felsőoktatásban : Az interakcióigény és az önszabályozás hatása az online tanulási szándékra.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
(7).
pp. 4-18.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.02
This list was generated on Sat Mar 1 01:57:26 2025 UTC.