Browse by Person
Number of items: 10. Kovács, Kármen (2005) A divatadaptáció dinamikus modellezése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (12). pp. 44-54. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.12.04 Kovács, Kármen (2020) A kivetítési torzítás mint a fogyasztói hasznosságot befolyásoló döntési hiba = Projection Bias as a Decision Bias Influencing Consumer Utility. Köz-gazdaság, 15 (3). pp. 119-136. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2020.03.11 Kovács, Kármen (2009) A marketing-költségvetés meghatározásának módszereiről. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (5). pp. 32-40. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.05.03 Kovács, Kármen and Kuti, Mónika (2012) A marketingeszközök és –tevékenységek részvényesi értékre gyakorolt hatása (The effect of marketing assets and activities on shareholder value). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 43 (5). pp. 41-51. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.05.04 Kovács, Kármen (2008) A márkák pénzügyi értékelésének módszerei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (3). pp. 9-19. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.03.02 Kovács, Kármen (2011) A reklámtevékenység és a piaci szerkezet néhány összefüggése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (7-8). pp. 20-27. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.07.03 Kovács, Kármen (2011) A testetlen eszközök jelentősége a vállalat működésében, pénzügyi teljesítményében és piaci értékelésében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2). pp. 49-57. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.02.04 Bélyácz, Iván and Kovács, Kármen (2023) Az elsüllyedt költség hatás vizsgálata viselkedési közgazdaságtani megközelítésben. Köz-gazdaság, 18 (2). pp. 35-51. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2023.02.03 Kovács, Kármen (2018) Gondolatok a viselkedési közgazdaságtan aktuális helyzetéről. Köz-gazdaság, 13 (2). pp. 237-249. DOI https://doi.org/10.14267/RETP2018.02.18 Kovács, Kármen (2006) Érzelmi hatások a divatjavak fogyasztásában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (7-8). pp. 65-71. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.07.08 |