Browse by Person
Number of items: 5. Hinek, Mátyás and Kulcsár, Noémi (2019) A fesztiválélmény megjelenése a közösségi médiában: a Sziget Fesztivál példája. Turizmus Bulletin, 19 (3). pp. 4-12. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2019v19n3.1 Kulcsár, Noémi (2015) A fogyasztói érték és az élmény kontextusa a turisztikai szakirodalomban (The context of consumer value an experience in tourism literature). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (3). pp. 18-25. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.03.02 Kulcsár, Noémi (2014) Az értékteremtés szerepe a szolgáltató vállalkozások versenyképességében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (12). pp. 28-37. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.12.03 Kulcsár, Noémi and Grotte, Judit (2018) Mit várunk a szállodáktól? – avagy a legmeghatározóbb fogyasztói szegmens számára értéket jelentő tényezők a szállodában. Turizmus Bulletin, 18 (3). pp. 4-14. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2018v18n3.1 Behringer, Zsuzsanna, Kulcsár, Noémi, Hinek, Mátyás and Tevely, Titanilla (2023) Turisztikai mobilitásváltozás a Covid19-pandémia alatt és után, különös tekintettel a közlekedési eszköz- és desztinációválasztásra. Turizmus Bulletin, 23 (3). pp. 26-36. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2023v23n3.3 |