Browse by Person
Number of items: 20. Mandják, Tibor (2000) A beszerzési magatartástól az üzleti kapcsolatok marketingjéig. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 51-59.
Szalkai, Zsuzsanna, Mandják, Tibor Mandják, Tibor, Wimmer, Ágnes and Juhász, Péter (2012) A hálózati pozíció és a versenyképesség kapcsolata (Business networks: network position and competitiveness in Hungary). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 14-23. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.ksz2.02
Mandják, Tibor Piricz, Noémi, Hong, Seock-Jin and Mandják, Tibor (2013) A tranzakciós költségek elmélete és a társadalmi csereelmélet hatásai a bizalomra az ellátási láncban (Affects of Transaction cost and Social Exchange Constructs on trust In supply chain relationship). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (12). pp. 2-13. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.12.01 Mandják, Tibor and Szántó, Zoltán (2011) Az üzleti kapcsolatok menedzsmentjének gondolati modellje. És ez miért lehet fontos a vállalati vezetők számára? (The conceptual model of management of business relations – and why it may be important for the corporate executives?). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (1). pp. 5-16. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.01.01
Wimmer, Ágnes Mandják, Tibor (2016) Business marketing - szervezetközi megközelítésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 45-49. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.08 Mandják, Tibor and Szántó, Zoltán (2010) How can economic sociology help business relationship management? Journal of Business & Industrial Marketing, 25 (3). pp. 202-208. DOI 10.1108/08858621011027795 Mandják, Tibor and Simon, Judit (2010) Interaction and complexity, navigation from Marseille to Budapest. Industrial Marketing Management, 39 (6). pp. 1038-1040. DOI 10.1016/j.indmarman.2010.06.023 Simon, Judit, Mandják, Tibor and Szalkai, Zsuzsanna (2011) Különböző beszerzői magatartásminták a magyarországi kórházak körében (Behaviour of the Hungarian hospital in their relationship with drug suppliers.). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2). pp. 21-32. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.02.02 Mandják, Tibor (2005) Marketing-szemléletmód és az üzleti kapcsolatok (Marketing-outlook and business relations). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (5). pp. 14-24. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.05.03 Mandják, Tibor, Simon, Judit and Lantos, Zoltán (2004) Mit gondolnak a vállalatvezetők az üzleti kapcsolatok értékéről? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (1). pp. 48-56.
Wimmer, Ágnes
Mandják, Tibor
Mandják, Tibor Szalkai, Zsuzsanna, Magyar, Mária, Mandják, Tibor and Neumann Bódi, Edit (2015) Videoton – a vadásztölténytől a színes televízión át az autó hátsó lámpájáig. Esettanulmány. Corvinus Marketing Studies, 2015 (2). pp. 1-24. Köves, Alexandra and Mandják, Tibor (2014) Úton egy fenntartható gazdasági paradigma felé – A komplexitás befogadása a hálózati elméleteken keresztül (Towards a sustainable economic paradigm – Acceptance of the complexity through network theories). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (7-8). pp. 69-75. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.07.06 Mandják, Tibor and Wimmer, Ágnes and Juhász, Péter (2012) Üzleti hálózatok – Hálózati pozíció és versenyképesség = Business networks: network position and competitiveness in Hungary. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest. Wimmer, Ágnes and Csesznák, Anita and Mandják, Tibor (2012) Üzleti kapcsolatok – vállalati szemléletmód és gyakorlat = Business relationships - approach and practice in Hungary. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest. |