Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 20.

Mandják, Tibor (2000) A beszerzési magatartástól az üzleti kapcsolatok marketingjéig. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 51-59.

Szalkai, Zsuzsanna, Mandják, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592, Simon, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471, Hlédik, Erika ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151 and Neumann-Bódi, Edit (2021) A digitalizáció és a vevőkapcsolatok kölcsönhatása – egy szerződéses gyártó példáján keresztül. Marketing és Menedzsment, 55 (k.sz.). pp. 31-40. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.KSZ.01.03

Mandják, Tibor, Wimmer, Ágnes and Juhász, Péter (2012) A hálózati pozíció és a versenyképesség kapcsolata (Business networks: network position and competitiveness in Hungary). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2. kül). pp. 14-23. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.ksz2.02

Mandják, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592, Szalkai, Zsuzsanna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9538-2341, Hlédik, Erika ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3573-3151, Neumann-Bódi, Edit and Simon, Judit ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0409-7471 (2022) A kötelet húzni lehet, tolni nem : Digitális átalakulás, szolgálatosodás, vevőkapcsolatok egy szerződéses gyártó példáján keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (7). pp. 19-30. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.03

Piricz, Noémi, Hong, Seock-Jin and Mandják, Tibor (2013) A tranzakciós költségek elmélete és a társadalmi csereelmélet hatásai a bizalomra az ellátási láncban (Affects of Transaction cost and Social Exchange Constructs on trust In supply chain relationship). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (12). pp. 2-13. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.12.01

Mandják, Tibor and Szántó, Zoltán (2011) Az üzleti kapcsolatok menedzsmentjének gondolati modellje. És ez miért lehet fontos a vállalati vezetők számára? (The conceptual model of management of business relations – and why it may be important for the corporate executives?). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (1). pp. 5-16. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.01.01

Wimmer, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3430-7962 and Mandják, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592 (2002) Business Relationships as Value Drivers? In: 18th IMP Conference : Work in progress papers. Industrial Marketing and Purchasing Group (IMP Group), Dijon, pp. 1-11. .

Mandják, Tibor (2016) Business marketing - szervezetközi megközelítésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 45-49. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.08

Mandják, Tibor and Szántó, Zoltán (2010) How can economic sociology help business relationship management? Journal of Business & Industrial Marketing, 25 (3). pp. 202-208. DOI 10.1108/08858621011027795

Mandják, Tibor and Simon, Judit (2010) Interaction and complexity, navigation from Marseille to Budapest. Industrial Marketing Management, 39 (6). pp. 1038-1040. DOI 10.1016/j.indmarman.2010.06.023

Simon, Judit, Mandják, Tibor and Szalkai, Zsuzsanna (2011) Különböző beszerzői magatartásminták a magyarországi kórházak körében (Behaviour of the Hungarian hospital in their relationship with drug suppliers.). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (2). pp. 21-32. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.02.02

Mandják, Tibor (2005) Marketing-szemléletmód és az üzleti kapcsolatok (Marketing-outlook and business relations). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (5). pp. 14-24. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.05.03

Mandják, Tibor, Simon, Judit and Lantos, Zoltán (2004) Mit gondolnak a vállalatvezetők az üzleti kapcsolatok értékéről? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (1). pp. 48-56.

Wimmer, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3430-7962, Mandják, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592 and Esse, Bálint (2010) Perception and practice of the supplier relationship management. In: The 26th IMP Conference - Business Networks - Globality, Regionality, Locality : Doctoral Consortium Program and Papers. IMP Group, pp. 1-11. .

Mandják, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592, Wimmer, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3430-7962 and Durrieu, François (2015) Relationship value: an impact on relationship strategy – a longitudinal perspective. In: 31st International Marketing and Purchasing Group (IMP) Conference, 2015. 08. 25. - 2015. 08. 29., Kolding, Dánia.

Mandják, Tibor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1376-1592, Wimmer, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3430-7962 and Durrieu, François (2017) The influence of economic crises on network behavior. Journal of Business and Industrial Marketing, 32 (3). pp. 445-456. DOI https://doi.org/10.1108/JBIM-07-2015-0126

Szalkai, Zsuzsanna, Magyar, Mária, Mandják, Tibor and Neumann Bódi, Edit (2015) Videoton – a vadásztölténytől a színes televízión át az autó hátsó lámpájáig. Esettanulmány. Corvinus Marketing Studies, 2015 (2). pp. 1-24.

Köves, Alexandra and Mandják, Tibor (2014) Úton egy fenntartható gazdasági paradigma felé – A komplexitás befogadása a hálózati elméleteken keresztül (Towards a sustainable economic paradigm – Acceptance of the complexity through network theories). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (7-8). pp. 69-75. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.07.06

Mandják, Tibor and Wimmer, Ágnes and Juhász, Péter (2012) Üzleti hálózatok – Hálózati pozíció és versenyképesség = Business networks: network position and competitiveness in Hungary. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

Wimmer, Ágnes and Csesznák, Anita and Mandják, Tibor (2012) Üzleti kapcsolatok – vállalati szemléletmód és gyakorlat = Business relationships - approach and practice in Hungary. Working Paper. Vállalatgazdaságtan Intézet, Budapest.

This list was generated on Fri May 3 01:54:20 2024 UTC.