Number of items: 9.
    Czine, Péter  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Török, Áron
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Török, Áron  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 and Maró, Gréta
  
(2024)
A metaelemzés lépéseinek bemutatása – Cohen-féle d hatásnagyság alapú elemzés egymintás kontextusban.
    Statisztikai Szemle, 102
       (3).
    
     pp. 215-230.
     DOI https://doi.org/10.20311/stat2024.03.hu0215
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103 and Maró, Gréta
  
(2024)
A metaelemzés lépéseinek bemutatása – Cohen-féle d hatásnagyság alapú elemzés egymintás kontextusban.
    Statisztikai Szemle, 102
       (3).
    
     pp. 215-230.
     DOI https://doi.org/10.20311/stat2024.03.hu0215
  
  
    Török, Áron, Czine, Péter  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Jámbor, Zsófia
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Jámbor, Zsófia  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8070-9962, Maró, Gréta, Maró, Zalán Márk
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8070-9962, Maró, Gréta, Maró, Zalán Márk  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182 and Török, Áron
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182 and Török, Áron  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
  
(2024)
A termelői piacok fogyasztói profiljának szakirodalom-elemzése.
    Közgazdasági Szemle
      .
    
    
     DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2024.3.255
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
  
(2024)
A termelői piacok fogyasztói profiljának szakirodalom-elemzése.
    Közgazdasági Szemle
      .
    
    
     DOI https://doi.org/10.18414/KSZ.2024.3.255
  
  
    Török, Áron  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Agárdi, Irma
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Agárdi, Irma  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9102-5403, Maró, Gréta and Maró, Zalán Márk
  
(2022)
Business opportunities in short food supply chains.
    Studies in Agricultural Economics, 124
       (1).
    
     pp. 22-29.
     DOI 10.7896/j.2253
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9102-5403, Maró, Gréta and Maró, Zalán Márk
  
(2022)
Business opportunities in short food supply chains.
    Studies in Agricultural Economics, 124
       (1).
    
     pp. 22-29.
     DOI 10.7896/j.2253
  
  
    Maró, Gréta, Czine, Péter  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Maró, Zalán Márk and Török, Áron
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Maró, Zalán Márk and Török, Áron  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
  
(2022)
Eliciting University Students’ Attitudes towards Farmers’ Markets: The Hungarian Case.
    Sustainability, 14
       (24).
    
    
     DOI https://doi.org/10.3390/su142416757
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
  
(2022)
Eliciting University Students’ Attitudes towards Farmers’ Markets: The Hungarian Case.
    Sustainability, 14
       (24).
    
    
     DOI https://doi.org/10.3390/su142416757
  
  
    Maró, Zalán Márk  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182, Maró, Gréta, Jámbor, Zsófia
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182, Maró, Gréta, Jámbor, Zsófia  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8070-9962, Czine, Péter
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8070-9962, Czine, Péter  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989 and Török, Áron
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989 and Török, Áron  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
  
(2023)
Profiling the consumers of farmers' markets.
    Renewable Agriculture and Food Systems, 38
      .
    
    
     DOI https://doi.org/10.1017/S1742170523000467
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
  
(2023)
Profiling the consumers of farmers' markets.
    Renewable Agriculture and Food Systems, 38
      .
    
    
     DOI https://doi.org/10.1017/S1742170523000467
  
  
    Maró, Gréta, Czine, Péter  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Maró, Zalán Márk and Török, Áron
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989, Maró, Zalán Márk and Török, Áron  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
  
(2022)
Termelői piacok az egyetemi campuson.
    Táplálkozásmarketing, 9
       (2).
    
     pp. 41-56.
     DOI https://doi.org/10.20494/TM/9/2/3
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
  
(2022)
Termelői piacok az egyetemi campuson.
    Táplálkozásmarketing, 9
       (2).
    
     pp. 41-56.
     DOI https://doi.org/10.20494/TM/9/2/3
  
  
    Török, Áron  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Kovács, Sándor, Maró, Gréta and Maró, Zalán Márk
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Kovács, Sándor, Maró, Gréta and Maró, Zalán Márk  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182
  
(2024)
Understanding the relevance of farmers' markets from 1955 to 2022. A bibliometric review.
    Journal of Agriculture and Food Research
      .
    
    
     DOI https://doi.org/10.1016/j.jafr.2024.101108
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182
  
(2024)
Understanding the relevance of farmers' markets from 1955 to 2022. A bibliometric review.
    Journal of Agriculture and Food Research
      .
    
    
     DOI https://doi.org/10.1016/j.jafr.2024.101108
  
  
    Maró, Zalán Márk  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182, Maró, Gréta and Török, Áron
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182, Maró, Gréta and Török, Áron  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
  
(2024)
What is the effect of ethnocentrism in a case of a national spirit with GI?
    Universitá di Parma, Parma.
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103
  
(2024)
What is the effect of ethnocentrism in a case of a national spirit with GI?
    Universitá di Parma, Parma.
  
  
    Török, Áron  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Maró, Gréta, Jámbor, Zsófia
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6769-7103, Maró, Gréta, Jámbor, Zsófia  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8070-9962, Maró, Zalán Márk
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8070-9962, Maró, Zalán Márk  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182, Tocco, Barbara, Balogh, Péter
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8901-4182, Tocco, Barbara, Balogh, Péter  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8611-0221 and Czine, Péter
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8611-0221 and Czine, Péter  ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989
  
(2025)
Who Are the Consumers of European Farmers' Markets? : A Cross‐Country Analysis.
    Agribusiness
      .
    
    
     DOI 10.1002/agr.22058
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3276-7989
  
(2025)
Who Are the Consumers of European Farmers' Markets? : A Cross‐Country Analysis.
    Agribusiness
      .
    
    
     DOI 10.1002/agr.22058
  
  
This list was generated on Fri Oct 31 01:57:12 2025 UTC.