Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 12.

Marciniak, Róbert (2014) A gazdasági válság hatása az üzleti szolgáltató szektorra a közép-kelet-európai régióban. KÖZGAZDÁSZ FÓRUM / ECONOMISTS FORUM, 17 (1-2). pp. 31-54.

Almási, Anikó, Drótos, György ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0252-0061, Dunavölgyi, Mária, Felsmann, Balázs ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2704-5703, Hidegh, Anna Laura ORCID: https://orcid.org/0000-0001-6510-0748, Kiss, Csaba ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0237-0887, Marciniak, Róbert ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8902-3502, Móricz, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2534-0162, Szanyi-Gyenes, Xénia, Szilas, Roland and Szukits, Ágnes ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5719-7543 (2022) A jövő szervezete és vezetése. Kutatási jelentés. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest. . ISBN 978-963-503-929-6 DOI https://doi.org/10.14267/978-963-503-929-6

Marciniak, Róbert (2017) Automation Revolutionize the Business Service Industry. In: Mérleg és Kihívások X. Nemzetközi Tudományos Konferencia = „Balance and Challenges” X. International Scientific Conference. Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc-Egyetemváros, pp. 217-223. . ISBN 978-963-358-140-7

Marciniak, Róbert, Móricz, Péter and Baksa, Máté (2020) Digitális transzformáció a magyar üzleti szolgáltató központokban = Digital Transformation in the Hungarian Business Services Centers. MULTIDISZCIPLINÁRIS KIHÍVÁSOK SOKSZÍNŰ VÁLASZOK (2). pp. 116-140. DOI http://doi.org/10.33565/MKSV.2020.02.07

Marciniak, Róbert ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8902-3502 and Baksa, Máté ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0834-4727 (2023) Emberi és gépi hálózatok: A digitális technológiák és a mesterséges intelligencia hatása a szereplők együttműködésére. In: A mesterséges intelligencia és egyéb felforgató technológiák hatásainak átfogó vizsgálata. Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, Budapest, pp. 265-300. . ISBN 978-615-6128-18-8

Móricz, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2534-0162, Marciniak, Róbert ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8902-3502 and Baksa, Máté ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0834-4727 (2022) Excellence and Renewal. Digital Transformation Patterns in the Hungarian Business Services Sector. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (5). pp. 32-44. DOI 10.14267/VEZTUD.2022.05.03

Demeter, Krisztina ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5967-8540, Losonci, Dávid ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0073-7849, Marciniak, Róbert ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8902-3502, Nagy, Judit, Móricz, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2534-0162, Matyusz, Zsolt ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2424-9698, Baksa, Máté ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0834-4727, Freund, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0001-7854-1972, Jámbor, Zsófia ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8070-9962, Pistrui, Bence ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9984-3352 and Diófási-Kovács, Orsolya (2020) Industry 4.0 through the lenses of technology, strategy, and organization. A compilation of case study evidence. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (11). pp. 14-25. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.11.02

Marciniak, Róbert ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8902-3502, Móricz, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2534-0162 and Baksa, Máté ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0834-4727 (2020) Lépések a kognitív automatizáció felé: Digitális átalakulás egy magyarországi üzleti szolgáltatóközpontban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (6). pp. 42-55. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.06.05

Marciniak, Róbert ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8902-3502, Móricz, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2534-0162 and Baksa, Máté ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0834-4727 (2020) Promotion of an industry. In: Proceedings of the 4th Central European PhD Workshop on Technological Change and Development. University of Szeged, Doctoral School of Economics, Szeged, pp. 45-60. . ISBN 9789633067413

Marciniak, Róbert and Koval, Oksana (2016) Student's perceptions about shared service organizations at University of Miskolc. In: Innovációs kihívások és lehetőségek 2014-2020 között. Károly Róbert Főiskola, Gyöngyös, pp. 1089-1096. . ISBN 978-963-9941-92-2

Marciniak, Róbert ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8902-3502 and Baksa, Máté ORCID: https://orcid.org/0000-0002-0834-4727 (2024) Szövegalkotó mesterséges intelligencia a társadalomtudományi felsőoktatásban: félelmek és lehetőségek. Educatio, 32 (4). pp. 599-611. DOI https://doi.org/10.1556/2063.32.2023.4.4

Gál, Zoltán and Marciniak, Róbert ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8902-3502 (2021) The Human Factor in the Hungarian Business Services Sector Development in Comparison with Regional Competitors. PUBLIC GOVERNANCE / ZARZADZANIE PUBLICZNE, 56 (2). pp. 32-52. DOI https://doi.org/10.15678/ZP.2021.56.2.03

This list was generated on Fri May 3 01:54:42 2024 UTC.