Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 6.

Bifkovics, Bettina, Malota, Erzsébet and Mucsi, Attila (2020) A külföldi cserehallgatók egyetemi támogatásának lehetőségei az oktatásturizmus és a nemzetköziesedés tükrében = University support for exchange students – in the context of educational tourism and internationalization. Turizmus Bulletin, 20 (1). pp. 35-43. DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n1.4

Mucsi, Attila, Malota, Erzsébet and Török, Anna (2020) A külföldi tanulási motivációk és a felsőoktatással való elégedettség összefüggései. Educatio, 29 (1). pp. 116-124. DOI https://doi.org/10.1556/2063.29.2020.1.9

Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Malota, Erzsébet and Mucsi, Attila (2021) A nők attitűdje a tradicionális és a femvertising reklámokban megjelenő női sztereotípiákkal szemben = The attitude of women towards female stereotypes in traditional advertising and femvertising. Marketing & Menedzsment, 55 (4). pp. 5-14. DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.01

Mucsi, Attila (2022) Az akadémiai szolgáltatásminőség és az akkulturáció szerepe a magyar oktatásturizmusban. Turizmus Bulletin, 22 (3). pp. 23-31.

Mucsi, Attila, Malota, Erzsébet and Török, Anna (2020) Kulturális sokk és pozitív szájreklám – a felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók körében = Culture shock and positive word of mouth – Among international students in higher education. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51 (2). pp. 23-31. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.02.02

Mucsi, Attila and Malota, Erzsébet (2018) Szépség és a szörny - turizmus és kultúrsokk Budapesten magyar és külföldi szemmel = Beauty and the Beast – tourism and culture shock in Hungary through the lenses of a foreigner. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 678-688. . ISBN 978-80-8122-236-8

This list was generated on Fri May 3 01:54:49 2024 UTC.