Number of items: 6.
Bifkovics, Bettina, Malota, Erzsébet and Mucsi, Attila
(2020)
A külföldi cserehallgatók egyetemi támogatásának
lehetőségei az oktatásturizmus és
a nemzetköziesedés tükrében = University support for exchange students – in the context of educational tourism
and internationalization.
Turizmus Bulletin, 20
(1).
pp. 35-43.
DOI https://doi.org/10.14267/TURBULL.2020v20n1.4
Mucsi, Attila, Malota, Erzsébet and Török, Anna
(2020)
A külföldi tanulási motivációk és a felsőoktatással való elégedettség összefüggései.
Educatio, 29
(1).
pp. 116-124.
DOI https://doi.org/10.1556/2063.29.2020.1.9
Török, Anna ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1938-5946, Malota, Erzsébet and Mucsi, Attila
(2021)
A nők attitűdje a tradicionális és a femvertising reklámokban megjelenő női sztereotípiákkal szemben = The attitude of women towards female stereotypes
in traditional advertising and femvertising.
Marketing & Menedzsment, 55
(4).
pp. 5-14.
DOI https://doi.org/10.15170/MM.2021.55.04.01
Mucsi, Attila
(2022)
Az akadémiai szolgáltatásminőség és az akkulturáció szerepe a magyar oktatásturizmusban.
Turizmus Bulletin, 22
(3).
pp. 23-31.
Mucsi, Attila, Malota, Erzsébet and Török, Anna
(2020)
Kulturális sokk és pozitív szájreklám – a felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók körében = Culture shock and positive word of mouth – Among international students in higher education.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 51
(2).
pp. 23-31.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2020.02.02
Mucsi, Attila and Malota, Erzsébet
(2018)
Szépség és a szörny - turizmus és kultúrsokk Budapesten magyar és
külföldi szemmel = Beauty and the Beast – tourism and culture shock in Hungary through the lenses of a
foreigner.
In:
A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete.
Selye János Egyetem, Komárom, pp. 678-688.
. ISBN 978-80-8122-236-8
This list was generated on Fri Nov 22 01:55:31 2024 UTC.