Browse by Person
Number of items: 5. Németh, Péter (2024) Az egészségbiztosítások árazási módszerei, folyamatai és kihívásai. Statisztikai Szemle, 102 (4). pp. 307-343. DOI https://doi.org/10.20311/stat2024.04.hu0307 Németh, Péter (2024) Az egészségbiztosítások árazási módszerei, folyamatai és kihívásai. Statisztikai Szemle, 102 (4). pp. 307-343. DOI https://doi.org/10.20311/stat2024.04.hu0307 Zrubka, Zsombor and Vékás, Péter and Németh, Péter and Dobos, Ágota and Hajdu, Ottó and Kovács, Levente and Gulácsi, László (2021) Validation of the PAM-13 instrument in Hungary. Working Paper. Corvinus University of Budapest. (Unpublished) Zrubka, Zsombor ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1992-6087, Vékás, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2626-814X, Németh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4192-1848, Dobos, Ágota, Hajdu, Ottó ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3054-5813, Kovács, Levente ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3188-0800, Gulácsi, László, Hibbard, Judith ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8376-8343 and Péntek, Márta (2022) Validation of the PAM-13 instrument in the Hungarian general population 40 years old and above. The European Journal of Health Economics, 23 (8). pp. 1341-1355. DOI 10.1007/s10198-022-01434-0 Nagy, Ákos ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1403-0038, Németh, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4631-1587, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252 and Szűcs, Krisztián ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4672-8067 (2022) Webrooming és showrooming Magyarországon : Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (7). pp. 79-93. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.07 |