Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 7.

Horváth, Dóra, Nyirő, Nóra and Nagy, Gábor (2011) A dizájn fontossága a fogyasztói hűség kialakulásában az autóiparban. In: Felelős marketing – A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. Országos konferenciájának előadásai, Pécs, 2011. augusztus 29-30. (Responsible Marketing Conference Proceedings). Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, pp. 29-35. . ISBN 9789636423919

Csordás, Tamás and Nyirő, Nóra (2012) Az információterjedés szerepe az innováció-elfogadásban. Az okostelefonok és az on-line kollektív intelligencia (Role of informationspread in the innovation acceptance: the smart phones and the online collective intelligence). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 43 (1). pp. 64-73. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.01.06

Nyirő, Nóra (2010) Fordulópontnál, vagy csak így tovább?! A magyarországi rádiózás piacának elemzése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (10). pp. 40-52. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.10.04

Nyirő, Nóra and Gálik, Mihály (2014) Introduction. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (2). pp. 2-3. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.02.01

Nyirő, Nóra, Csordás, Tamás and Horváth, Dóra (2012) Mindenki másképp vesz részt: A közönségrészvétel marketing-megközelítéseinek kritikus elemzése. Médiakutató, 13 (3). pp. 97-114.

Horváth, Dóra, Csordás, Tamás and Nyirő, Nóra (2012) Re-written by machine and new technology: Did the Internet kill the Video Star. Participations. Journal of Audience and Perception Studies, 9 (2). pp. 526-557.

Varga, Zsolt and Nyirő, Nóra (2014) Through the kaleidoscope: media consumption patterns in the participatory cross-media era. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (2). pp. 4-13. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.02.02

This list was generated on Fri Nov 22 01:55:16 2024 UTC.