Number of items: 10.
Tamasits, Dóra and Prónay, Szabolcs
(2018)
A fogyasztó és a márka közötti viszony új dimenziói.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49
(3).
pp. 11-18.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.03.02
Prónay, Szabolcs
(2008)
A lojalitás vizsgálata fogyasztásszociológiai szempontból.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39
(10).
pp. 45-53.
DOI 10.14267/VEZTUD.2008.10.04
Lukovics, Miklós, Prónay, Szabolcs, Majó, Zoltán
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5806-1872, Kovács, Péter, Ujházi, Tamás, Volosin, Márta
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5190-4294, Palatinus, Zsolt and Keszey, Tamara
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581
(2023)
Combining survey-based and neuroscience measurements in customer acceptance of self-driving technology.
Transportation Research Part F: Psychology and Behaviour, 95
.
pp. 46-58.
DOI https://doi.org/10.1016/j.trf.2023.03.016
Szűcs, Krisztián
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4672-8067, Kemény, Ildikó
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Prónay, Szabolcs
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5405-5822 and Keszey, Tamara
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581
(2022)
Innovatív technológiák marketingkihívásai és lehetőségei.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
(7).
pp. 2-3.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.01
Prónay, Szabolcs, Keszey, Tamara
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 and Buzás, Norbert
(2017)
Jó szabadalomnak nem kell cégér?! – A marketingorientáció jelentőségének összevetése az európai és japán technológiatranszfer-irodáknál.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48
(1).
pp. 70-80.
DOI 10.14267/VEZTUD.2017.01.07
Kéri, Anita
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9558-6600 and Prónay, Szabolcs
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5405-5822
(2022)
Milyen a jó „komoly játék”? : Játékfejlesztés, tesztelés és hallgatóI visszajelzések.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
(12).
pp. 30-44.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.12.03
Prónay, Szabolcs, Keszey, Tamara
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581, Buzás, Norbert
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4496-8828, Takayuki, Sakai and Kensuke, Inai
(2021)
Performance of university technology transfer offices: evidence from Europe and Japan.
International Journal of Productivity and Performance Management
.
DOI https://doi.org/10.1108/IJPPM-03-2020-0091
Prónay, Szabolcs
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5405-5822, Lukovics, Miklós
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1765-4660, Kovács, Péter
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7376-8673, Majó-Petri, Zoltán
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5806-1872, Ujházi, Tamás
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6296-8071, Palatinus, Zsolt
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9758-6022 and Volosin, Márta
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5190-4294
(2022)
Pánik próbája a mérés : Avagy önvezető technológiák elfogadásának valós idejű vizsgálata neurotudományi mérésekkel.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53
(7).
pp. 48-62.
DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.05
Huszár, Sándor, Prónay, Szabolcs and Buzás, Norbert
(2017)
Szabadalmaztatási szándék vizsgálata hazai felsőoktatási intézmények kutatói körében.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48
(3).
pp. 15-27.
DOI 10.14267/VEZTUD.2017.03.02
Prónay, Szabolcs
(2016)
Új megoldások a fogyasztói magatartás tendenciáinak vizsgálatára.
Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47
(4).
pp. 30-34.
DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.06
This list was generated on Sat Mar 1 01:56:30 2025 UTC.