Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 10.

Tamasits, Dóra and Prónay, Szabolcs (2018) A fogyasztó és a márka közötti viszony új dimenziói. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (3). pp. 11-18. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.03.02

Prónay, Szabolcs (2008) A lojalitás vizsgálata fogyasztásszociológiai szempontból. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (10). pp. 45-53. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.10.04

Lukovics, Miklós, Prónay, Szabolcs, Majó, Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5806-1872, Kovács, Péter, Ujházi, Tamás, Volosin, Márta ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5190-4294, Palatinus, Zsolt and Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 (2023) Combining survey-based and neuroscience measurements in customer acceptance of self-driving technology. Transportation Research Part F: Psychology and Behaviour, 95 . pp. 46-58. DOI https://doi.org/10.1016/j.trf.2023.03.016

Szűcs, Krisztián ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4672-8067, Kemény, Ildikó ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6738-8252, Prónay, Szabolcs ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5405-5822 and Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 (2022) Innovatív technológiák marketingkihívásai és lehetőségei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (7). pp. 2-3. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.01

Prónay, Szabolcs, Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 and Buzás, Norbert (2017) Jó szabadalomnak nem kell cégér?! – A marketingorientáció jelentőségének összevetése az európai és japán technológiatranszfer-irodáknál. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (1). pp. 70-80. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.01.07

Kéri, Anita ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9558-6600 and Prónay, Szabolcs ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5405-5822 (2022) Milyen a jó „komoly játék”? : Játékfejlesztés, tesztelés és hallgatóI visszajelzések. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (12). pp. 30-44. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.12.03

Prónay, Szabolcs, Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581, Buzás, Norbert ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4496-8828, Takayuki, Sakai and Kensuke, Inai (2021) Performance of university technology transfer offices: evidence from Europe and Japan. International Journal of Productivity and Performance Management . DOI https://doi.org/10.1108/IJPPM-03-2020-0091

Prónay, Szabolcs ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5405-5822, Lukovics, Miklós ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1765-4660, Kovács, Péter ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7376-8673, Majó-Petri, Zoltán ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5806-1872, Ujházi, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6296-8071, Palatinus, Zsolt ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9758-6022 and Volosin, Márta ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5190-4294 (2022) Pánik próbája a mérés : Avagy önvezető technológiák elfogadásának valós idejű vizsgálata neurotudományi mérésekkel. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (7). pp. 48-62. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2022.07.05

Huszár, Sándor, Prónay, Szabolcs and Buzás, Norbert (2017) Szabadalmaztatási szándék vizsgálata hazai felsőoktatási intézmények kutatói körében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (3). pp. 15-27. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.03.02

Prónay, Szabolcs (2016) Új megoldások a fogyasztói magatartás tendenciáinak vizsgálatára. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 30-34. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.06

This list was generated on Fri May 3 01:54:17 2024 UTC.