Browse by Person
Number of items: 6. Salamonné Huszty, Anna and Bőgel, György (1996) Az érték nyomában. Vezetéstudomány, 27 (12). pp. 40-45. Salamonné Huszty, Anna (2000) Mi is az a stratégia? Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (2). pp. 15-26. Bőgel, György and Salamonné Huszty, Anna (1995) Stratégiai üzleti egységek a telekommunikációban. Vezetéstudomány, 26 (7). pp. 5-12. Salamonné Huszty, Anna (1999) Verseny a pozícióért: A dohányipar Magyarországon. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 30 (5). pp. 49-56. Salamonné Huszty, Anna (1997) Vállalati jövőképek. Vezetéstudomány, 28 (5). pp. 13-20. Bőgel, György and Salamonné Huszty, Anna (1998) Vállalati stratégiaalkotás Magyarországon: jelenségek és kérdőjelek. Vezetéstudomány, 29 (12). pp. 1-7. |