Browse by Person
Number of items: 16. Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2017) A fogyasztói jelenlét és a nyilvánosság iránti attitűdök vizsgálata a mobil és közösségi médiában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (1). pp. 61-69. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.01.06 Simay, Attila Endre (2012) A fogyasztói lojalitás előzményei a magyar mobiltelefonos szolgáltatási piacon – A bizalom szerepe (Antecedents of the consumer loyalty in the Hungarian telecommunication market – the role of trust). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 43 (4). pp. 48-61. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.04.05 Gáti, Mirkó and Simay, Attila Endre (2015) A kis cégek marketingje körüli tudományos hiátus okainak feltárása – avagy egy holisztikus kis- és középvállalati marketing modell. In: Marketing hálózaton innen és túl. Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest. Simay, Attila Endre (2018) A kínai internet három óriása = The three online giant of China. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 461-476. . ISBN 978-80-8122-236-8 Simay, Attila Endre and Fan, Libo (2020) A kínai nyelv magyarországi tanításának rövid története és jelene = Brief Historical Overview and Present State of Chinese Studies in Hungary. Külügyi Szemle, 19 (2). pp. 3-20. Wei, Yuling and Simay, Attila Endre ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5114-8791 (2023) AI Adoption in the Chinese Food and Beverage Industry : An Exploratory Study. FIRM Journal of Management studies, 8 (2). pp. 145-160. DOI 10.33021/firm.v8i2.4412 Horváth, Dóra ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5819-1095, Ásványi, Katalin ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1594-8879, Cosovan, Attila, Csordás, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8077-4000, Faludi, Julianna, Galla, Daniella, Komár, Zita, Markos-Kujbus, Éva and Simay, Attila Endre (2022) Future outlooks of post-pandemic education based on student experiences of the virtual university. Society and Economy, 44 (1). pp. 2-21. DOI https://doi.org/10.1556/204.2021.00026 Simay, Attila Endre (2018) Halhatatlan ördög vagy halandó marketing? - Online tűzvihar a Diablo Immortal bejelentésekor – Esettanulmány. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 67-74. . ISBN 978-963-503-751-3 Gáti, Mirkó and Simay, Attila Endre (2019) How consumers can understand the role and relevance of social mobile e-commerce. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 9-17. . ISBN 978-963-503-798-8 Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2018) Jó példa-e Kína? Feltáró kutatás a mobil közösségi kereskedelemről. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 11-23. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.02 Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2018) Mobil közösségi kereskedelem - Kínai megoldások és magyar attitűdök = Mobile Social Commerce – Chinese solutions and Hungarian attitudes. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 629-641. . ISBN 978-80-8122-236-8 Hofmeister Tóth, Ágnes, Kelemen, Kata, Piskóti, Marianna and Simay, Attila Endre (2012) Mobile Phones and Sustainable Consumption in China: an Empirical Study among Young Chinese Citizens. In: China - EU Cooperation for a Sustainable Economy. Corvinus University of Budapest, Budapest, pp. 263-272. . ISBN 978-963-503-497-0 Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2018) Mobile social commerce solutions – An exploratory study about consumer behavior in a Hungarian context. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 59-66. . ISBN 978-963-503-751-3 Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2015) Nyilvánosság és magánélet a mobiltelefon és a közösségi média használat tükrében. In: Marketing hálózaton innen és túl. Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája, 2015. augusztus 27-28., Budapest. Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2019) Publicity in mobile and social media. Society and Economy, 41 (2). pp. 193-210. DOI https://doi.org/10.1556/204.2019.004 Simay, Attila Endre and Gáti, Mirkó (2019) Publicity in mobile and social media. Society and Economy, 41 (2). pp. 193-210. DOI https://doi.org/10.1556/204.2019.004 |