Number of items: 1.
    Szommer, Bianka  ORCID: https://orcid.org/0009-0006-4798-4459, Bence-Kiss, Krisztina
ORCID: https://orcid.org/0009-0006-4798-4459, Bence-Kiss, Krisztina  ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4554-5456 and Szente, Viktória
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4554-5456 and Szente, Viktória  ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5446-8280
  
(2025)
A kávé érzékszervi hatásainak megjelenése a közösségimédia-marketingben.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 56
       (1).
    
     pp. 41-51.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2025.01.04
ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5446-8280
  
(2025)
A kávé érzékszervi hatásainak megjelenése a közösségimédia-marketingben.
    Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 56
       (1).
    
     pp. 41-51.
     DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2025.01.04
  
  
This list was generated on Fri Oct 31 01:59:00 2025 UTC.