Corvinus
Corvinus

Browse by Person

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 19.

Neulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka (2013) A családi fészekben élő fiatal felnőttek és fogyasztói döntéseik (In the family nest living young adults and their consumer decisions). Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 44 (9). pp. 22-34. DOI 10.14267/VEZTUD.2013.09.02

Zsótér, Boglárka ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2111-3712, Németh, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4427-9827 and Mészáros, Aranka (2022) A felsőoktatásban tanuló fiatalok jellemzése pénzügyi céljaik, attitűdjeik és magatartásuk mentén. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 53 (3). pp. 60-72. DOI 10.14267/VEZTUD.2022.03.05

Zsótér, Boglárka (2018) A fiatal felnőttek pénzügyi kultúrájának vizsgálata – Az időperspektíva, a pénzügyi jóllét és a szükségletkielégítés elhalasztásának összefüggései. Pénzügyi Szemle = Public Finance Quarterly, 63 (1). pp. 39-54.

Zsótér, Boglárka, Béres, Dániel and Németh, Erzsébet (2015) A magyar fiatalok jellemzése pénzügyi attitűdjeik és magatartásuk mentén – Vizsgálat a felsőoktatásban tanulók pénzügyi attitűdjeiről és magatartásáról = Characterization of the Hungarian youth with their financial attitudes and behaviours – A survey about the financial behaviour and attitudes of students. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (6). pp. 70-80. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.06.07

Zsótér, Boglárka, Németh, Erzsébet and Béres, Dániel (2016) A pénzügyi kultúra személyiség-, attitűd- és viselkedésbeli komponensei (összehasonlító elemzés). Kultúra és közösség, 20 (3). pp. 89-102.

Németh, Erzsébet, Zsótér, Boglárka and Béres, Dániel (2020) A pénzügyi sérülékenység jellemzői a magyar lakosság körében az OECD 2018-as adatainak tükrében. Pénzügyi Szemle / Public Finance Quarterly - Journal of Public Finance, 65 (2). pp. 281-308. DOI http://doi.org/10.35551/PSZ_2020_2_8

Zsótér, Boglárka (2018) A szükségletkielégítés elhalasztásának képessége a fiatalok körében = The young adults’ ability for delayed gratification. In: A hatékony marketing – EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem, Komárom, pp. 96-105. . ISBN 978-80-8122-236-8

Zsótér, Boglárka, Németh, Erzsébet and Luksander, Alexandra (2017) A társadalmi-gazdasági környezet változásának hatása a pénzügyi kultúrára – Az OECD 2010-es és 2015-ös kutatási eredményeinek összehasonlítása. Pénzügyi Szemle = Public Finance Quarterly, 62 (2). pp. 251-266.

Németh, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4427-9827 and Zsótér, Boglárka ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2111-3712 (2019) Anxious spenders: Background factors of financial vulnerability. ECONOMICS AND SOCIOLOGY, 12 (2). pp. 147-169. DOI 10.14254/2071-789X.2019/12-2/9

Zsótér, Boglárka and Bauer, András (2017) Az intézményi bizalom mint a versenyelőny fogyasztói forrása – a pénzügyi szolgáltatások piacáról szóló, egyetemisták és szüleik körében végzett kutatás eredményei. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 3-14. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.01

Zsótér, Boglárka (2018) Examining the Financial Literacy of Young Adults – The Correlations of Time Perspective, Financial Well-Being and Delay of Gratification. Public Finance Quarterly = Pénzügyi Szemle, 63 (1). pp. 39-54.

Németh, Erzsébet, Zsótér, Boglárka and Béres, Dániel (2020) Financial Vulnerability of the Hungarian Population — Empirical Results Based on 2018 Representative Data. Public Finance Quarterly = Pénzügyi Szemle, 65 (2). pp. 284-311. DOI https://doi.org/10.35551/PFQ_2020_2_8

Dörnyei, Krisztina, Gyulavári, Tamás, Hofmeister Tóth, Ágnes, Jenes, Barbara, Jentetics, Kinga, Neumann Bódi, Edit, Neulinger, Ágnes, Simon, Judit and Zsótér, Boglárka (2014) Marketing az egészségtudatosságért – a marketing pozitív szerepe az egészség-tudatosságtól a termékválasztásig. In: Tomcsányi Pál akadémikus 90 éves: Az életminőség anyagi és szellemi igényeinek kielégítése fogyasztási marketing szemlélettel: Felolvasó ülés és tanulmánykötet. MTA Agrár-közgazdasági Bizottság Agrármarketing Albizottság, Budapest, pp. 65-91. . ISBN 978-963-508-702-0

Neulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka (2012) Mennyire önállóak a fiatal felnőttek vásárlásaikban? A családi környezet befolyásának vizsgálata fiatal felnőtt gyermekek vásárlására. In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubjának 18. országos konferenciája, 2012. augusztus 30-31., Miskolc, Magyarország.

Neulinger, Ágnes and Zsótér, Boglárka (2014) Mother-child interactions in youth purchase decisions. Society and Economy, 36 (3). pp. 387-406. DOI 10.1556/SocEc.36.2014.3.4

Zsótér, Boglárka and Nagy, Péter (2012) Our Everyday Emotions and Finances – The role money-related attitudes and materialistic orienta-tion play in developing financial culture. Public Finance Quarterly = Pénzügyi Szemle, 57 (3). pp. 286-297.

Németh, Erzsébet ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4427-9827, Béres, Dániel, Huzdik, Katalin, Zsótér, Boglárka ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2111-3712 and Mészáros, Aranka (2022) Tanárok pénzügyi kultúrája. Pénzügyi Szemle / Public Finance Quarterly - Journal of Public Finance, 67 (1). pp. 7-32. DOI 10.35551/PSZ_2022_1_1

Zsótér, Boglárka, Németh, Erzsébet and Luksander, Alexandra (2017) The Impact of Changes in the Socio-Economic Environment on Financial Literacy – Comparison of the OECD 2010 and 2015 Research Results. Public Finance Quarterly = Pénzügyi Szemle, 62 (2). pp. 250-265.

Zsótér, Boglárka and Bauer, András (2019) The importance of institutional trust for financial service providers among young adults and their parents in an emerging market. Society and Economy, 41 (2). pp. 211-225. DOI https://doi.org/10.1556/204.2019.005

This list was generated on Fri May 3 01:54:59 2024 UTC.