Gálik, Mihály and Bartók, István (2006) Vállalatkormányzás a magyar médiában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (1). pp. 17-24. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.01.03
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
92kB |
Abstract
A szerzők dolgozatukban a magyar média legjelentősebb vállalatainak vállalatkormányzási gyakorlatát mutatják be. Vizsgálatuk alapján megállapítható, hogy a magyar vállalatkormányzási szabályozás sok tekintetben elmarad más fejlett országok életben lévő szabályaitól. A tőzsdei vállalatkormányzási ajánlások bevezetése a szerzők véleménye szerint hozzájárulhat a magyar gyakorlat fejlesztéséhez.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | médiavállalat, Magyarország |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Business Economics > Department of Business Studies Faculty of Social Sciences > Institute for Behavioural Sciences and Communication Theory |
Subjects: | Media and communication Management, business policy, business strategy |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2006.01.03 |
ID Code: | 1047 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 06 Dec 2012 15:10 |
Last Modified: | 06 May 2021 06:36 |
Repository Staff Only: item control page