Kuttner, Ádám and Kárpáti, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9683-5461 (2023) Instagram a kiállítási és kulturális kommunikációban. Jel-kép : kommunikáció, közvélemény, média (1). pp. 52-65. DOI 10.20520/JEL-KEP.2023.1.52
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Official URL: https://doi.org/10.20520/JEL-KEP.2023.1.52
Abstract
Napjainkban az Instagram közösségi média egyre nagyobb szerepet kap a kulturális intézmények és azok látogatói közötti kommunikációban is. Jelen kutatás a képmegosztó alkalmazás kulturális kommunikációban történő felhasználásának lehetőségeit vizsgáló kísérletsorozat harmadik szakasza, melynek keretében a korábbi eredményeket felhasználva közösségi médiára épülő háromkomponensű, a kommunikáció oktatásában mintaként vagy jó gyakorlatként felhasználható projekteket terveztünk és értékeltünk. A kísérlet programjai 13 helyszínen és 95 fő részvételével zajlottak. A kutatás eredményei remélhetőleg hosszabb távon segítséget nyújthatnak oktatási és kommunikációban dolgozó szakemberek számára.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Instagram, kiállítási kommunikáció, vizuális kommunikáció, kulturális kommunikáció, közösségi média |
Divisions: | Institute of Marketing and Communication Sciences |
Subjects: | Media and communication |
Funders: | Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Alap |
Projects: | ÚNKP-22-3-II-CORVINUS-3 |
DOI: | 10.20520/JEL-KEP.2023.1.52 |
ID Code: | 10554 |
Deposited By: | MTMT SWORD |
Deposited On: | 19 Nov 2024 10:48 |
Last Modified: | 19 Nov 2024 10:48 |
Repository Staff Only: item control page