Corvinus
Corvinus

Instagram a kiállítási és kulturális kommunikációban

Kuttner, Ádám and Kárpáti, Andrea ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9683-5461 (2023) Instagram a kiállítási és kulturális kommunikációban. Jel-kép : kommunikáció, közvélemény, média (1). pp. 52-65. DOI 10.20520/JEL-KEP.2023.1.52

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Official URL: https://doi.org/10.20520/JEL-KEP.2023.1.52


Abstract

Napjainkban az Instagram közösségi média egyre nagyobb szerepet kap a kulturális intézmények és azok látogatói közötti kommunikációban is. Jelen kutatás a képmegosztó alkalmazás kulturális kommunikációban történő felhasználásának lehetőségeit vizsgáló kísérletsorozat harmadik szakasza, melynek keretében a korábbi eredményeket felhasználva közösségi médiára épülő háromkomponensű, a kommunikáció oktatásában mintaként vagy jó gyakorlatként felhasználható projekteket terveztünk és értékeltünk. A kísérlet programjai 13 helyszínen és 95 fő részvételével zajlottak. A kutatás eredményei remélhetőleg hosszabb távon segítséget nyújthatnak oktatási és kommunikációban dolgozó szakemberek számára.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:Instagram, kiállítási kommunikáció, vizuális kommunikáció, kulturális kommunikáció, közösségi média
Divisions:Institute of Marketing and Communication Sciences
Subjects:Media and communication
Funders:Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Alap
Projects:ÚNKP-22-3-II-CORVINUS-3
DOI:10.20520/JEL-KEP.2023.1.52
ID Code:10554
Deposited By: MTMT SWORD
Deposited On:19 Nov 2024 10:48
Last Modified:19 Nov 2024 10:48

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics