Csordás, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8077-4000 and Markos-Kujbus, Éva
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4682-3072
(2018)
Netnográfia – a pozitív és negatív online szájreklám tartalmi tulajdonságai.
Replika
(106-10).
pp. 185-198.
DOI 10.32564/106-107.11
![]() |
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
122kB |
Official URL: https://doi.org/10.32564/106-107.11
Abstract
A vállalati marketingkommunikációs tevékenységet alapjaiban változtatta meg az információtechnológia. Ez egyben a mozgatórugója olyan kapcsolódó jelenségeknek is, mint a közösségi médiumok térnyerése, az információ demokratizálódása és ebből következően a fogyasztói felhatalmazódás. Ráadásul, a hagyományos egyirányú tömegkommunikációval párhuzamosan, az üzleti kommunikációban nem csak felértékelődik a fogyasztó-vállalat közötti közvetlen és interaktív kommunikáció, hanem az egyre inkább magában foglalja a fogyasztó-fogyasztó közötti kommunikációt is – ez pedig megfelelési kényszert jelent a vállalatok számára egy olyan terepen, ahol korábban domináns pozícióban voltak.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Vállalati marketingkommunikáció; üzleti kommunikáció; tömegkommunikáció; TripAdvisor; online reklám; |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Media, Marketingcommunications and Telecommunications |
Subjects: | Marketing Media and communication |
DOI: | 10.32564/106-107.11 |
ID Code: | 10836 |
Deposited By: | MTMT SWORD |
Deposited On: | 27 Jan 2025 13:28 |
Last Modified: | 27 Jan 2025 13:28 |
Repository Staff Only: item control page