Corvinus
Corvinus

Netnográfia – a pozitív és negatív online szájreklám tartalmi tulajdonságai

Csordás, Tamás ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8077-4000 and Markos-Kujbus, Éva ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4682-3072 (2018) Netnográfia – a pozitív és negatív online szájreklám tartalmi tulajdonságai. Replika (106-10). pp. 185-198. DOI 10.32564/106-107.11

[img] PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
122kB

Official URL: https://doi.org/10.32564/106-107.11


Abstract

A vállalati marketingkommunikációs tevékenységet alapjaiban változtatta meg az információtechnológia. Ez egyben a mozgatórugója olyan kapcsolódó jelenségeknek is, mint a közösségi médiumok térnyerése, az információ demokratizálódása és ebből következően a fogyasztói felhatalmazódás. Ráadásul, a hagyományos egyirányú tömegkommunikációval párhuzamosan, az üzleti kommunikációban nem csak felértékelődik a fogyasztó-vállalat közötti közvetlen és interaktív kommunikáció, hanem az egyre inkább magában foglalja a fogyasztó-fogyasztó közötti kommunikációt is – ez pedig megfelelési kényszert jelent a vállalatok számára egy olyan terepen, ahol korábban domináns pozícióban voltak.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:Vállalati marketingkommunikáció; üzleti kommunikáció; tömegkommunikáció; TripAdvisor; online reklám;
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Media, Marketingcommunications and Telecommunications
Subjects:Marketing
Media and communication
DOI:10.32564/106-107.11
ID Code:10836
Deposited By: MTMT SWORD
Deposited On:27 Jan 2025 13:28
Last Modified:27 Jan 2025 13:28

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics