Horváth, Dóra and Nádasi, Katalin (2010) A feltételes médium: mobiltelefon, mint reklámcsatorna. Marketing & Menedzsment, 44 (1). pp. 48-59.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
869kB |
Abstract
Ha az utca emberét megkérdezzük arról, hogy mit gondol a reklámokról,a válasz nagy valószínűséggel az lesz, hogy túl sok van belőlük és amennyire lehet, kerüli őket. Ha továbbmegyünk és azt a kérdést tesszük fel, hogy mit gondol a mobiltelefonokra érkező reklámjellegű üzenetekről,a válasz várhatóan még elutasítóbb lesz. Kutatásunk mégis azt mutatja,hogy a helyzet nem ilyen egyszerű, a mobiltelefonra érkező reklámüzenet pozitív fogadtatásra számíthat, ha megfelelő időben, megfelelő helyen a megfelelő hírt közli az üzenet küldője.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | mobiltelefon, reklám, projektív technika, képregény-teszt |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Media, Marketingcommunications and Telecommunications |
Subjects: | Marketing Media and communication |
ID Code: | 1501 |
Deposited By: | Dr. Horváth Dóra |
Deposited On: | 25 Mar 2014 07:42 |
Last Modified: | 25 Mar 2014 07:42 |
Repository Staff Only: item control page