Horváth, Dóra and Móricz , Éva (2011) XXI. századi marketing hajtóerő: divat és divatkommunikáció. In: Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, 2011. augusztus 29-30., Pécs.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Abstract
Divat és reklám egyaránt a XXI. századi élő és digitális kommunikáció kulcsfogalmai. A kommunikáció és az információcsere különböző bonyolultsági szinteken zajlik, reflexes, szándékos, nyelv nélküli és a nyelvi szinten is. Előadásunk során a divat és a reklám területére fókuszálva mutatjuk meg a nyelv nélküli és a nyelvi szintű metakommunikációs megnyilvánulások formáit, szabályosságait és vetjük fel, hogy ezen igen vizuális és befolyásoló kifejezési formák, mely elemei a közlést elfogadását hatékonyan alátámasztó metakommunikációs elemek. Bemutatjuk, hogy divat és reklám miért hatnak kölcsönösen egymásra és miért válhat a divat ezáltal gazdasági, marketing húzóerővé
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | divat, metakommunikáció, marketingkommunikáció, vizuális kommunikáció |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Media, Marketingcommunications and Telecommunications |
Subjects: | Marketing Media and communication Psychology Sociology |
ID Code: | 1502 |
Deposited By: | Dr. Horváth Dóra |
Deposited On: | 25 Mar 2014 07:48 |
Last Modified: | 25 Mar 2014 07:48 |
Repository Staff Only: item control page