Lukács, Rita (2015) A vállalati társadalmi felelősségvállalás kommunikációjának elvei és eszközrendszere a marketingben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 46 (9-10). p. 2. DOI 10.14267/VEZTUD.2015.09.01
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
309kB |
Abstract
A vállalatok társadalmi felelősségvállalása egyre jobban érdekli az érintetteket, akik a vállalat CSRteljesítményével kapcsolatos információk megszerzése mellett nagyobb rálátást akarnak nyerni a vállalat tevékenységére és terveire, ráadásul részt is akarnak venni ezek kialakításában. A fokozódó elvárások paradigmaváltást igényelnek a vállalatok kommunikációs tevékenységében is, az egyirányú helyett kétirányú, illetve hálózati alapú kommunikációs stratégiákat, valamint új és újragondolt kommunikációs eszközöket. A cikk bemutatja a témával kapcsolatos főbb elveket és elméleteket, illetve a CSR-kommunikáció eszköztárát és az érintettek bevonása révén elérhető előnyöket.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | vállalati társadalmi felelősségvállalás, Corporate Social Responsibility, CSR, érintettek, érintetti bevonás, hálózati kommunikáció, vállalati kommunikáció |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Media, Marketingcommunications and Telecommunications |
Subjects: | Marketing Media and communication Management, business policy, business strategy |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2015.09.01 |
ID Code: | 2142 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 19 Nov 2015 15:25 |
Last Modified: | 25 Nov 2021 10:20 |
Repository Staff Only: item control page