Törley, Gábor (2009) Algoritmus-vizualizáció a programozásoktatásban. Journal of applied multimedia, 4 (3). pp. 81-94.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB |
Official URL: http://www.jampaper.eu/Jampaper_ENG/Issue_files/JAM090301h.pdf
Abstract
Ez a cikk bemutatja az algoritmus-vizualizáció elméletét és eddig oktatási vonatkozású eredményeit, majd példát mutat egy jól használható algoritmus-vizualizációs eszközre, végül értékeli azt. A cikk bemutatja továbbá, hogyan lehet felhasználni oktatóként és tanulóként az algoritmus-vizualizációs eszközöket, konkrétan a programozási tételek tanítása és tanulása közben, illetve értékeli a tanulási és tanítási módszert. Két eszközt fog példaként felhozni: a Jeliot-ot és a TRAKLA2-t.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | programozás, oktatás, algoritmus, vizualizáció, multimédia |
Subjects: | Education Computer science |
ID Code: | 2184 |
Deposited By: | MTMT SWORD |
Deposited On: | 07 Jan 2016 09:41 |
Last Modified: | 07 Jan 2016 09:41 |
Repository Staff Only: item control page