Hack-Handa, József and Pintér, Róbert (2015) Generációs különbségek a magyar médiafogyasztásban. Információs társadalom, 15 (2). pp. 7-17.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
154kB |
Official URL: http://www.infonia.hu/infotars/arch_2015_2.html
Abstract
Tanulmányunkban egy 2015 áprilisi, 18 évnél idősebb internetezők körében végzett kutatás eredményeit mutatjuk be. A kutatás fókuszában a fiatalok (18-29 évesek) médiafogyasztási, internetezési és egyéb kapcsolódó szokásainak vizsgálata állt, illetve annak összevetése a 30-39 évesekével, valamint a 40 évesekével és annál idősebbekével. A kutatás eredménye szerint mind az érdeklődési körök, mind az információs csatornák használatában sajátos generációs különbségek figyelhetők meg idehaza. Bár a közösségi oldalakon összességében hasonló tényezőket tartanak fontosnak a különböző életkori csoportokba tartozó netezők, vannak eltérések abban, hogy a közösségi oldalak melyik funkcióját preferálják jobban. Az okostelefon birtoklásban, használatban, app-letöltésben, illetve használatban is érdemi generációs különbségeket találtunk.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fiatalok, generációk, Magyarország, felmérés, médiafogyasztás, internet, közösségi média, megosztás, okostelefon |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Informatics > Department of Infocommunication |
Subjects: | Media and communication Sociology |
ID Code: | 2281 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 16 Mar 2016 14:04 |
Last Modified: | 17 Mar 2016 09:55 |
Repository Staff Only: item control page