Toarniczky, Andrea (2006) A szervezeti kultúra mérési kultúrája: kérdőív-tipológia és kulcsdimenziók. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (1. ksz). pp. 14-24. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.ksz1.02
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
132kB |
Abstract
A tanulmány célja, hogy bemutassa a kérdőíves felmérések szerepét a szervezeti kultúra kutatásokban. A kitűzött cél elérése érdekében a szerző: 1) elhelyezi a kérdőíves kultúrakutatásokat a szervezeti kultúra kutatási terében; 2) a szervezeti kultúra kérdőív-típusait definiálja az általuk vizsgált kultúraszint (magatartás, érték) és az elemzés fókuszában álló összefüggés (vagy annak hiánya) függvényében (kultúra – teljesítmény, kulturális illeszkedés); 3) meghatározza a kulturális kulcsdimenziókat.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Management > Department of Organizational Behaviour |
| Subjects: | Business organisation |
| DOI: | 10.14267/VEZTUD.2006.ksz1.02 |
| ID Code: | 2500 |
| Deposited By: | Ádám Hoffmann |
| Deposited On: | 10 Nov 2016 14:53 |
| Last Modified: | 19 Apr 2021 11:20 |
Repository Staff Only: item control page


Download Statistics
Download Statistics