Tokár-Szadai, Ágnes (2012) Az üzleti tanácsadási rendszer modellje. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 43 (1.ksz). pp. 66-73. DOI 10.14267/VEZTUD.2012.ksz1.07
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
872kB |
Abstract
Wohlgemuth (1991a) a vállalkozási tanácsadást az ügyfél és tanácsadó rendszer képviselői között zajló projektorientált, interakciós folyamatként definiálta. A fogalom meghatározásánál három tényezőt (intézmény, funkció, eszköz) emelt ki. Kubr (2002) szerint a tanácsadás célja a szervezeti célok és feladatok teljesítése, melybe a problémák megoldásán kívül az új lehetőségek azonosítása, a tudás gyarapítása és a változtatások kivitelezése is beletartozik. A szerző célja a tanácsadás elméleti alapjainak összefoglalása, ez alapján az üzleti tanácsadási rendszer modelljének felvázolása.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | üzleti, vezetési, menedzsment, vállalkozási tanácsadás, fogalom, megközelítés, rendszer, modell |
Subjects: | Business organisation Management, business policy, business strategy |
Projects: | TÁMOP-4.2.1.B-10/2/KONV-2010- 0001 |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2012.ksz1.07 |
ID Code: | 2552 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 15 Dec 2016 18:10 |
Last Modified: | 16 Feb 2021 10:14 |
Repository Staff Only: item control page