Nagy, Vitéz (2016) E-learning ABC. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (12). pp. 6-15. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.12.01
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
560kB |
Abstract
Ma már nagyon sokan találkoznak az e-learning kifejezéssel, azonban a mögé képzelt tartalom egyénenként eltérő lehet: az e-learning gyors fejlődése és térnyerése következtében rengeteg új fogalom alakult ki és terjedt el, melyek definíciója korántsem egységes, megnehezítve az eligazodást még a szakemberek számára is. Ennek feloldása fontos feladat: a cikk elsősorban e fogalmakat igyekszik tisztázni a nemzetközi szakirodalom széles körű áttekintésével, az egyes szerzők különböző megközelítéseit alapul véve és összevetve. Az alapvető fogalmak definiálásán túl a szerző meghatározza az e-learning összetevőit (rendszer, résztvevők és tartalom) és azok jellemzőit. Végezetül példákon keresztül mutatja be az e-learning lehetséges alkalmazási területeit és az ezekhez tartozó specifikus elemeket, ezzel kontextusba helyezve a laikusok számára is az e-learningben rejlő lehetőségeket, és a gyakorlatban már alkalmazott megoldásokat. A cikk végén rövid kitekintést tesz azokra a kihívásokra, amelyek az e-learning megjelenésével bukkannak fel az oktatás területén.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | e-learning, online oktatás, blended learning, oktatási formák, e-learning rendszer, e-tananyag |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Education |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2016.12.01 |
ID Code: | 2568 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 20 Dec 2016 13:42 |
Last Modified: | 22 Nov 2021 09:35 |
Repository Staff Only: item control page