Kovács, Kármen (2011) A reklámtevékenység és a piaci szerkezet néhány összefüggése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (7-8). pp. 20-27. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.07.03
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
166kB |
Abstract
A gazdaságok, illetve a piacok fejlődésével megjelentek és egyre fontosabbá váltak a verseny más típusú eszközei. Ezek közé tartozik a reklám, a termékdifferenciálás, továbbá még olyan testetlen javak, mint a kutatás-fejlesztés, a know-how és a márka. Ezen eszközöknek az alkalmazása lényegesen összetettebb és bonyolultabb feladat, továbbá a fogyasztókra, a versenytársakra és magára a versenyre gyakorolt hatása sokkal nehezebben előre jelezhető, meghatározható és modellezhető. A szerző jelen munkájában a reklámokkal foglalkozik. Tanulmányának célja a reklámtevékenység és a verseny fontosabb összefüggéseinek ismertetése és elemzése, valamint rámutat arra, hogyan alakul a reklám szerepe, jellege, pénzbeli mértéke és hatása a különböző piaci szerkezetek esetén.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | reklám, piaci verseny, reklámköltségek |
Subjects: | Economic development Marketing Media and communication |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2011.07.03 |
ID Code: | 2618 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 23 Jan 2017 16:31 |
Last Modified: | 01 Mar 2021 12:39 |
Repository Staff Only: item control page