Corvinus
Corvinus

A reklámtevékenység és a piaci szerkezet néhány összefüggése

Kovács, Kármen (2011) A reklámtevékenység és a piaci szerkezet néhány összefüggése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (7-8). pp. 20-27. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.07.03

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
166kB

Abstract

A gazdaságok, illetve a piacok fejlődésével megjelentek és egyre fontosabbá váltak a verseny más típusú eszközei. Ezek közé tartozik a reklám, a termékdifferenciálás, továbbá még olyan testetlen javak, mint a kutatás-fejlesztés, a know-how és a márka. Ezen eszközöknek az alkalmazása lényegesen összetettebb és bonyolultabb feladat, továbbá a fogyasztókra, a versenytársakra és magára a versenyre gyakorolt hatása sokkal nehezebben előre jelezhető, meghatározható és modellezhető. A szerző jelen munkájában a reklámokkal foglalkozik. Tanulmányának célja a reklámtevékenység és a verseny fontosabb összefüggéseinek ismertetése és elemzése, valamint rámutat arra, hogyan alakul a reklám szerepe, jellege, pénzbeli mértéke és hatása a különböző piaci szerkezetek esetén.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:reklám, piaci verseny, reklámköltségek
Subjects:Economic development
Marketing
Media and communication
DOI:10.14267/VEZTUD.2011.07.03
ID Code:2618
Deposited By: Z. S.
Deposited On:23 Jan 2017 16:31
Last Modified:01 Mar 2021 12:39

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics