Borsi, Balázs and Lengyel, Balázs (2011) A közszféra innovációinak kontextusfüggősége – A hazai természettudományos és technológiai oktatás, valamint idegennyelv-oktatás példája. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (9). pp. 15-28. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.09.02
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
573kB |
Abstract
A tanulmány két területet, a természettudományos és technológiai (TéT) oktatást, valamint az idegen nyelvek oktatását vizsgálva annak bemutatására törekszik, hogy az innovációk bonyolult kontextusa és a tudásáramlás mennyire lényegesen hatnak, illetve hathatnak az innovációk kialakulásának esélyére. A szerzők munkájukban a diszciplinaritás által meghatározott környezetet tekintik kontextusnak, és azon elemeire fókuszálnak, amelyekkel kapcsolatban az innovációkkal való interakció feltárhatónak bizonyult.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | közszféra-innováció, Nonaka – Takeuchi tudásspirál, tudásáramlás |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Education |
Projects: | TÁMOP-3.1.1. 8.1. |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2011.09.02 |
ID Code: | 2629 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 25 Jan 2017 18:42 |
Last Modified: | 01 Mar 2021 08:21 |
Repository Staff Only: item control page