Ransburg, Beatrix and Vágási, Mária (2011) A fenntartható fejlődés vállalati integrációja és kommunikációja - a hazai nagyvállalati gyakorlat vizsgálata. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (10). pp. 2-13. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.10.01
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
422kB |
Abstract
A tanulmány a fenntartható fejlődés követelményeinek vállalati integrációja és kommunikációja terén a hazai nagyvállalati körben végzett empirikus kutatás és a webkommunikáció tartalomelemzése révén nyert főbb eredményeket mutatja be. Elméleti háttérként felvázolja a fenntartható fejlődés hierarchikus értelmezési szintjeit, szervezeti integrációjának a vállalati társadalmi felelősséggel (CSR) lényegében azonos koncepcióját, valamint kommunikációjának szerepét. Az integráció és a kommunikáció megvalósulása tekintetében hat fő jellemzőt emel ki, amelyek viszonyítási alapja a vállalati tevékenység profilja, a vállalat nemzetközi piacokhoz való viszonya és a vállalati imázs.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | fenntartható fejlődés, nagyvállalatok, corporate social responsibility (CSR), kommunikáció |
Subjects: | Economic development Media and communication |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2011.10.01 |
ID Code: | 2648 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 13 Feb 2017 11:39 |
Last Modified: | 25 Feb 2021 13:39 |
Repository Staff Only: item control page