Máté, Zoltán (2011) A magyarországi kis- és középvállalkozások marketingszervezetének felépítése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (12). pp. 59-67. DOI 10.14267/VEZTUD.2011.12.06
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
399kB |
Abstract
A tanulmány egy széles körű kutatás részeredményeit közli. A teljes kutatás célja a kis- és középvállalkozások marketingtevékenységének, valamint a marketingszervezet létének és funkciójának felmérése. A szerző vizsgálja – azon középvállalkozásoknál, amelyek önálló piaccal rendelkeznek – a marketingszervezet kialakulását, működését, szervezeti méretét, jelentőségét, a marketingszervezet kialakulását, kialakításának elveit, az összvállalati szervezeten belüli helyét. A helyzetértékelést követően általános következtetések levonására, valamint gyakorlati tapasztalatokra épülő tanácsok megfogalmazására is sor kerül.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | kis- és középvállalkozások, marketing, marketingszervezet |
Subjects: | Marketing Business organisation |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2011.12.06 |
ID Code: | 2666 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 13 Feb 2017 11:37 |
Last Modified: | 28 Apr 2021 09:36 |
Repository Staff Only: item control page