Hubert, Jozsef (2017) Adománygyűjtés, impulzusadományozás a közösségi médiában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (2). pp. 67-78. DOI 10.14267/VEZTUD.2017.02.06
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
527kB |
Abstract
Az interneten, különösen az olyan web 2.0 alkalmazásokon, mint amilyenek az egyes közösségimédia-oldalak is, a jótékonysági szervezetek egy sor olyan eszközhöz férnek hozzá, melyek alkalmazása révén korábban nem tapasztalt lehetőségek tárháza nyílik meg számukra az emberek megszólítására és adománygyűjtő kampányok lefolytatására. Ennek a lehetőségnek a kiaknázása ugyanakkor speciális szakértelmet és felkészültséget követel meg a szervezetek részéről. Ezt támasztja alá a szakirodalmi áttekintés, melynek alapján leszögezhető: a közösségimédia-felületeken egészen eltérő motivációból és másként adnak az emberek, mint más, „offline”/hagyományos csatornákon.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | adománygyűjtés, impulzusadományozás, közösségi média |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Media and communication |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2017.02.06 |
ID Code: | 2714 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 16 Mar 2017 09:27 |
Last Modified: | 22 Nov 2021 08:30 |
Repository Staff Only: item control page