Matolay, Réka (2010) Vállalatok társadalmi felelősségvállalása hatékonysági vonzatok. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 41 (7-8). pp. 43-50. DOI 10.14267/VEZTUD.2010.07.05
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
259kB |
Abstract
Az érintettekkel való együttműködésen alapuló vállalati társadalmi felelősségvállalás (corporate social responsibility, CSR) hatékonysági előnyökkel kecsegtet, ám a gyakorlat ugyanígy a hatékonyságromlás kockázatával is jár. A szerző írásában összefoglalja, hogy melyek lehetnek a felelős működés vállalati hozadékai. Elemzésében bemutatja, hogy a CSR értelmezésének és kommunikációs gyakorlatának milyen jellegzetességei és kihívásai érhetők tetten.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | vállalati társadalmi felelősségvállalás, corporate social responsibility (CSR), érintettek, kommunikáció, hatékonyság |
Subjects: | Media and communication Management, business policy, business strategy |
Projects: | OTKA (K68769) |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2010.07.05 |
ID Code: | 2810 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 18 Apr 2017 13:21 |
Last Modified: | 15 Mar 2021 19:43 |
Repository Staff Only: item control page