Petruska, Ildikó (2009) Kapcsolati stratégia és értékteremtés az üzleti piacokon. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 5-9. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.ksz.01
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
107kB |
Abstract
Az üzleti kapcsolatok iránt megélénkülő figyelem az értékkoncepció előtérbe kerülésével hozható összefüggésbe. A paradigmaváltás alapját a kapcsolatokból az eladók és a vevők számára nyerhető többletérték jelenti, amelynek realizálása azonban szervezeten belül is megköveteli a kapcsolati magatartás érvényesítését. Jelen cikk a kulcsfolyamatok mentén haladva mutat rá a belső és a külső kapcsolatmenedzsment összefüggéseire. Kiemeli az interakciós és kommunikációs folyamatok integrálásának értékteremtésben játszott szerepét, az ehhez szükséges szemléletbeli változásokat, valamint az ezt elősegítő menedzsmenttechnikákat.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | kapcsolati stratégia, kapcsolatmenedzsment, kapcsolati érték, hálózat |
Subjects: | Media and communication Management, business policy, business strategy |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2009.ksz.01 |
ID Code: | 3006 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 01 Aug 2017 17:41 |
Last Modified: | 28 Apr 2021 08:48 |
Repository Staff Only: item control page