Corvinus
Corvinus

Kapcsolati stratégia és értékteremtés az üzleti piacokon

Petruska, Ildikó (2009) Kapcsolati stratégia és értékteremtés az üzleti piacokon. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (ksz). pp. 5-9. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.ksz.01

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
107kB

Abstract

Az üzleti kapcsolatok iránt megélénkülő figyelem az értékkoncepció előtérbe kerülésével hozható összefüggésbe. A paradigmaváltás alapját a kapcsolatokból az eladók és a vevők számára nyerhető többletérték jelenti, amelynek realizálása azonban szervezeten belül is megköveteli a kapcsolati magatartás érvényesítését. Jelen cikk a kulcsfolyamatok mentén haladva mutat rá a belső és a külső kapcsolatmenedzsment összefüggéseire. Kiemeli az interakciós és kommunikációs folyamatok integrálásának értékteremtésben játszott szerepét, az ehhez szükséges szemléletbeli változásokat, valamint az ezt elősegítő menedzsmenttechnikákat.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:kapcsolati stratégia, kapcsolatmenedzsment, kapcsolati érték, hálózat
Subjects:Media and communication
Management, business policy, business strategy
DOI:10.14267/VEZTUD.2009.ksz.01
ID Code:3006
Deposited By: Z. S.
Deposited On:01 Aug 2017 17:41
Last Modified:28 Apr 2021 08:48

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics