Hidegh, Anna Laura (2017) Kritikai etnográfia a szervezeti kutatásokban egy konkrét kutatás példáján keresztül. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (12). pp. 14-23. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.12.02
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
421kB |
Abstract
Jelen tanulmány a kritikai etnográfia szervezeti kutatásokban való alkalmazásának sajátosságait tárgyalja, amelyet egy konkrét kutatás példáján keresztül mutat be. Mivel a kritikai etnográfia egy olyan módszertani megközelítés, amelyet a klasszikus etnográfiától kritikai irányultsága különböztet meg, ezért először röviden foglalkozik a kritikai menedzsmentelméletekkel (KME), s ezután tér rá a kritikai etnográfia menedzsmenttudományokban való alkalmazására, amelyet egy vállalati karácsonyról készült kutatás konkrét módszertani döntésein keresztül mutat be.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | szervezeti kutatások, kritikai etnográfia, kritikai menedzsmentelméletek |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Management > Department of Organizational Behaviour |
Subjects: | Ethnography, anthropology Business organisation |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.12.02 |
ID Code: | 3233 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 19 Dec 2017 13:42 |
Last Modified: | 15 Nov 2021 12:20 |
Repository Staff Only: item control page