Antal, Zsolt (2018) A közszolgálati kommunikáció eredményességére ható tényezők. A közszféra és a versenyszféra kommunikációs gyakorlatát befolyásoló különbségek. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (4). pp. 68-76. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.04.07
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
899kB |
Abstract
A jelen, multidiszciplináris szakirodalom áttekintésére épülő, szintetizáló tanulmány a közszolgálati, azon belül is a külső, állampolgárokat érintő kommunikáció eredményességét befolyásoló tényezőket veszi sorra, strukturálva és egységes konceptuális keretbe foglalva. A vizsgálat elsősorban arra koncentrál, hogy melyek a kommunikációt is meghatározó szignifikáns különbségek a közszférában és a versenyszférában. A tanulmány sorra veszi a kommunikáció eredményességére ható környezeti, szervezeten belüli, valamint moderáló faktorokat is. Mindennek alapján számos olyan további kutatási irányt jelöl ki, amelyek a konceptuális modell tesztelésével hozzájárulhatnak a kutatási terület jobb megértéséhez.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | közszolgálati kommunikáció, közszféra, eredményesség |
Subjects: | Media and communication |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.04.07 |
ID Code: | 3388 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 18 Apr 2018 14:07 |
Last Modified: | 15 Nov 2021 10:08 |
Repository Staff Only: item control page