Bódis, Gábor (2017) A turizmus láthatatlanságának paradoxona: kommunikációs kihívások. Turizmus Bulletin, 17 (3-4). pp. 33-45.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
444kB |
Abstract
A terület komplexitásából adódóan már a turizmus fogalmának meghatározása, modellezése is akkor járhat sikerrel, ha azt több nézőpontból közelítjük meg. Különösen igaz ez a láthatatlan, vagy rejtett, kevéssé mérhető jelenségekre, amelyek egy-egy turisztikai desztinációban tapasztalhatók. Jelen kutatás célja annak megértése, hogy mennyiben képes egy turisztikai fogadóterület a kommunikáció eszközeit használva felfedni ezeket. A turizmus téma-specifikus leszűkítésétől indulva, egy egyszerűbb és egy kiterjesztett szálon, párhuzamosan építkezik a tanulmány. Számos módszer tesz kísérletet a láthatatlan turizmus ha nem is teljes körű, de legalább részleges mérésére, ahogyan többek között az itt közölt esettanulmány.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | láthatatlan turizmus, mérhetőség, VFR, desztináció, kommunikáció |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Tourism |
Subjects: | Commerce and tourism Media and communication |
ID Code: | 3509 |
Deposited By: | Ádám Hoffmann |
Deposited On: | 06 Jun 2018 07:16 |
Last Modified: | 06 Jun 2018 07:16 |
Repository Staff Only: item control page