Corvinus
Corvinus

A turizmus láthatatlanságának paradoxona: kommunikációs kihívások

Bódis, Gábor (2017) A turizmus láthatatlanságának paradoxona: kommunikációs kihívások. Turizmus Bulletin, 17 (3-4). pp. 33-45.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
444kB

Abstract

A terület komplexitásából adódóan már a turizmus fogalmának meghatározása, modellezése is akkor járhat sikerrel, ha azt több nézőpontból közelítjük meg. Különösen igaz ez a láthatatlan, vagy rejtett, kevéssé mérhető jelenségekre, amelyek egy-egy turisztikai desztinációban tapasztalhatók. Jelen kutatás célja annak megértése, hogy mennyiben képes egy turisztikai fogadóterület a kommunikáció eszközeit használva felfedni ezeket. A turizmus téma-specifikus leszűkítésétől indulva, egy egyszerűbb és egy kiterjesztett szálon, párhuzamosan építkezik a tanulmány. Számos módszer tesz kísérletet a láthatatlan turizmus ha nem is teljes körű, de legalább részleges mérésére, ahogyan többek között az itt közölt esettanulmány.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:láthatatlan turizmus, mérhetőség, VFR, desztináció, kommunikáció
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Tourism
Subjects:Commerce and tourism
Media and communication
ID Code:3509
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:06 Jun 2018 07:16
Last Modified:06 Jun 2018 07:16

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics