Hortoványi, Lilla and Szabó, Zsolt Roland (2006) Vállalati stratégiák az EU-csatlakozás idején Magyarországon. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (10). pp. 11-23. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.10.02
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
111kB |
Abstract
A szerzők empirikus tanulmányukban arra a kérdésre keresik a választ, hogy az EU-csatlakozás küszöbén a magyarországi vállalatok jellemzően hogyan szálltak szembe versenytársaikkal adott piaci környezetükben; hogyan kívántak előnyre szert tenni, illetve hosszabb távon is védhető pozíciót kialakítani. A stratégia tipológiák vizsgálata és kialakítása a „Versenyben a világgal 2004/2006 – Gazdasági versenyképességünk vállalati nézőpontból” című kutatás keretében valósult meg, a magyarországi vállalatok versenyképességét vizsgáló átfogó kutatási program fennállása óta immáron harmadszor.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Economic history Management, business policy, business strategy |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2006.10.02 |
ID Code: | 3812 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 06 Dec 2018 15:56 |
Last Modified: | 22 Apr 2021 07:21 |
Repository Staff Only: item control page