Szántai, Tamás (2006) Mozgófilm, nem szobor! A hatékony vállalati honlapról. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (10). pp. 42-49. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.10.05
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
94kB |
Abstract
Az internetes honlapok készítése napjainkra mindennapos tevékenységgé vált. A mennyiség azonban sosem csap át minôségbe, bár vannak, akik ezt gondolják. Ahhoz, hogy vállalati honlapunk hatékonyan szolgálja céljainkat, alapos háttér-elemzésre van szükségünk. Mi egyáltalán a vállalati honlap célja: az ismertség növelése vagy közvetlen eladás? Milyen költség-bevétel arányra számíthatunk? Házon belül oldjuk meg az IT-háttér működtetését, vagy bízzunk meg erre szakosodott cégeket? „Kistigris” honlapunk, ha felnő hirtelen, megeszi az offline részlegeinket is? Ezek a kérdések mindennaposak, de kevés átgondolt válasz érkezik rájuk. Ez a jelenség vetette fel a szerzőben azt az ötletet, hogy sokéves üzleti, illetve egyetemi oktatói tapasztalatára alapozva összegezze azokat a szempontokat, amelyek figyelembevételével hatékony vállalati honlapot tudunk kialakítani és működtetni.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Marketing Media and communication |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2006.10.05 |
ID Code: | 3815 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 06 Dec 2018 16:11 |
Last Modified: | 22 Apr 2021 07:24 |
Repository Staff Only: item control page