Ásványi, Katalin and Kiss, Dominika (2018) A vállalati társadalmi felelősségvállalás oktatásának hatása az egyetemi hallgatókra. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 39-46. . ISBN 978-963-503-751-3
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
350kB |
Abstract
A 21. században a felsőoktatás szerkezete jelentős változásokon ment keresztül. Átstrukturálódott a keretrendszere, és a különböző szakok kialakítása, újragondolása során felmerült a kérdés, hogy milyen tudásra, képességre, attitűdre és autonómiára van szüksége a felsőoktatásban végzett hallgatóknak. Minden kurzusnak megvan a maga szerepe a kimeneti követelmények mentén az egyes szakokhoz kapcsolódóan, így lényeges kérdés, hogy az egyes kurzusoknak mi a célja, és milyen hatást tudunk gyakorolni a tárgyat hallgatókra. A 2017/18. tanév tavaszi félévben a Corvinus Science Shoppal együttműködve egy nonprofit vállalattal együtt azt vizsgáltuk, hogy milyen hatás érhető el a hallgatókban egy kurzuson keresztül. Szűkebben értelmezve, egy CSR témájával foglalkozó tárgy miként járul hozzá a kurzuson résztvevő hallgatók szemléletformálásához? Jelen tanulmány e kérdések megválaszolását tűzte ki célul.
Item Type: | Book Section |
---|---|
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Media, Marketingcommunications and Telecommunications |
Subjects: | Education |
ID Code: | 3912 |
Deposited By: | Veronika Vitéz |
Deposited On: | 04 Feb 2019 12:05 |
Last Modified: | 04 Feb 2019 12:05 |
Repository Staff Only: item control page