Corvinus
Corvinus

A vállalati társadalmi felelősségvállalás oktatásának hatása az egyetemi hallgatókra

Ásványi, Katalin and Kiss, Dominika (2018) A vállalati társadalmi felelősségvállalás oktatásának hatása az egyetemi hallgatókra. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 39-46. . ISBN 978-963-503-751-3

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
350kB

Abstract

A 21. században a felsőoktatás szerkezete jelentős változásokon ment keresztül. Átstrukturálódott a keretrendszere, és a különböző szakok kialakítása, újragondolása során felmerült a kérdés, hogy milyen tudásra, képességre, attitűdre és autonómiára van szüksége a felsőoktatásban végzett hallgatóknak. Minden kurzusnak megvan a maga szerepe a kimeneti követelmények mentén az egyes szakokhoz kapcsolódóan, így lényeges kérdés, hogy az egyes kurzusoknak mi a célja, és milyen hatást tudunk gyakorolni a tárgyat hallgatókra. A 2017/18. tanév tavaszi félévben a Corvinus Science Shoppal együttműködve egy nonprofit vállalattal együtt azt vizsgáltuk, hogy milyen hatás érhető el a hallgatókban egy kurzuson keresztül. Szűkebben értelmezve, egy CSR témájával foglalkozó tárgy miként járul hozzá a kurzuson résztvevő hallgatók szemléletformálásához? Jelen tanulmány e kérdések megválaszolását tűzte ki célul.

Item Type:Book Section
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Media, Marketingcommunications and Telecommunications
Subjects:Education
ID Code:3912
Deposited By: Veronika Vitéz
Deposited On:04 Feb 2019 12:05
Last Modified:04 Feb 2019 12:05

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics