Cosovan, Attila, Horváth, Dóra and Mitev, Ariel Zoltán (2018) Tervezői alkotói kapcsolatteremtés a társadalom és a technológia kontextusában – A designkommunikáció filozófiai, közgazdasági, művészeti és pszichológiai közelítései. In: MMDC terelő - Tanulmányok a marketing-, média- és designkommunikáció területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 121-129. . ISBN 978-963-503-751-3
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
362kB |
Abstract
"A Tudomány Ünnepe alkalmából1 különböző tudományterületek képviselői beszélgettünk arról, hogy mit jelent a tervezői kapcsolatteremtés az ipar 4.0 korában a társadalom és technológia kontextusában. A beszélgetés során videóra vettük magunkat, jegyzeteltünk és a jegyzetek önálló életre keltek, a félmondatok, új kapcsolódási pontokat vetettek fel. Most a rögzített félmondatokat adjuk közre szubjektív kiemeléseinkkel, melyek egy újabb szakmai beszélgetés, együttműködés alapját adhatják, várjuk a kommenteket: … amikor ezt írom az HBO2-n egy ismeretterjesztő film megy arról, hogy robotok halálos baleseteket okoznak a VW gyárban, utakon" …
Item Type: | Book Section |
---|---|
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Media, Marketingcommunications and Telecommunications |
Subjects: | Marketing Media and communication |
ID Code: | 3921 |
Deposited By: | Veronika Vitéz |
Deposited On: | 04 Feb 2019 14:35 |
Last Modified: | 04 Feb 2019 14:35 |
Repository Staff Only: item control page