Hetesi, Erzsébet and Kürtösi, Zsófia (2008) Ki ítéli meg a felsőoktatási szolgáltatások teljesítményét és hogyan? - A hallgatói elégedettség mérési modelljei, empirikus kutatási eredmények az aktív és a végzett hallgatók körében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (6). pp. 2-17. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.06.01
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
321kB |
Abstract
A szerzők dolgozatukban az egyik legnagyobb hazai egyetemen végzett elégedettségi kutatások eredményeit elemzik, és választ keresnek arra, hogy az aktív, illetve a végzett hallgatók az oktatás mely dimenzióit tartják fontosnak, és hol látnak hiányosságokat a szolgáltatásban. Kísérletet tesznek arra is, hogy a két különböző hallgatói kör elégedettségi modelljét felállítsák, és jelezzék a modellalkotások korlátait. A tanulmány ismerteti a felsőoktatás elégedettségi mérésére alkalmazott modelleket, az empirikus kutatások eredményeit, és felhívja a figyelmet arra, hogy az elégedettségi modellek nem standardizálhatók, és hogy a két különböző hallgatói körben az elégedettség dimenziói más megközelítést igényelnek.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | felsőoktatási piac, hallgatói státus, elégedettségi modellek, elégedettségi dimenziók |
Subjects: | Education |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2008.06.01 |
ID Code: | 4037 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 22 Mar 2019 15:04 |
Last Modified: | 08 Apr 2021 07:09 |
Repository Staff Only: item control page