Schneider, Henrik (2005) Tudásmenedzsment a mobiltávközlésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (7-8). pp. 45-52. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.07.05
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB |
Abstract
A szerző 2004-ben végezte el mindhárom magyar mobiltávközlési szolgáltatónál a tudásmenedzsment helyzetének felmérését. Az eredmények szerint a magyar mobilszolgáltatóknál a tudásmenedzsment fontos szerepet kap az üzleti folyamatok támogatásában, viszont a kezdeményezések nem egységes programként, hanem jórészt önálló projektekként valósulnak meg. A tudásmenedzsment kezdeményezések legfontosabb motiválója egyértelműen a versenyelőny szerzése, a vállalati tudásmegosztás elterjesztése, az elkülönülten dolgozó egységek (akár vállalatcsoport) közti együttműködés támogatása a vállalati tudás védelme által.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | esettanulmány, Magyarország, mobil technológia, szolgáltatóvállalat, tudásmenedzsment, távközlés, ügyfélkapcsolati menedzsment |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Transport and communications |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.07.05 |
ID Code: | 4440 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 10 Jan 2020 09:46 |
Last Modified: | 26 Aug 2021 13:51 |
Repository Staff Only: item control page