Corvinus
Corvinus

Tudásmenedzsment a mobiltávközlésben

Schneider, Henrik (2005) Tudásmenedzsment a mobiltávközlésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (7-8). pp. 45-52. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.07.05

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB

Abstract

A szerző 2004-ben végezte el mindhárom magyar mobiltávközlési szolgáltatónál a tudásmenedzsment helyzetének felmérését. Az eredmények szerint a magyar mobilszolgáltatóknál a tudásmenedzsment fontos szerepet kap az üzleti folyamatok támogatásában, viszont a kezdeményezések nem egységes programként, hanem jórészt önálló projektekként valósulnak meg. A tudásmenedzsment kezdeményezések legfontosabb motiválója egyértelműen a versenyelőny szerzése, a vállalati tudásmegosztás elterjesztése, az elkülönülten dolgozó egységek (akár vállalatcsoport) közti együttműködés támogatása a vállalati tudás védelme által.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:esettanulmány, Magyarország, mobil technológia, szolgáltatóvállalat, tudásmenedzsment, távközlés, ügyfélkapcsolati menedzsment
Subjects:Knowledge economy, innovation
Transport and communications
DOI:https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.07.05
ID Code:4440
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:10 Jan 2020 09:46
Last Modified:26 Aug 2021 13:51

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics