Sterbenz, Tamás (2005) Válogatott menedzsmentproblémák - stratégia a magyar női kosárlabda-válogatottnál. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (7-8). pp. 66-69. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.07.07
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
2MB |
Abstract
A kosárlabda a világ legnépszerűbb sportágai közé tartozik. Magyarország ebben a tekintetben nem jelent kivételt, abban viszont igen, hogy a női szakág elismertsége, üzleti fontossága a férfiéval vetekszik. A magyar professzionális csapatok a nemzetközi kupákban sikeresen szerepelnek, a hazai mérkőzések sok nézőt vonzanak, a média szívesen és gyakran tudósít az eseményekről, s ezért a szponzorok is jó üzleti lehetőséget látnak a női kosárlabdában. Azonban a rózsaszínű kép megváltozik, ha a felnőtt válogatott működésére összpontosítunk. A nemzeti csapat szereplését állandó viták kísérik, a sikeresség meg sem közelíti a klubcsapatokét. Az alábbi írás ezért megkísérli a válogatott csapat menedzsmentjét érintő problémák elemzését, s javaslatokat fogalmaz meg a követendő stratégia kidolgozására.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | esettanulmány, Magyarország, menedzsment, sport gazdaságtana, vezetéselmélet |
Subjects: | Culture, sport Business organisation |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.07.07 |
ID Code: | 4442 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 10 Jan 2020 10:28 |
Last Modified: | 02 Sep 2021 12:04 |
Repository Staff Only: item control page