Corvinus
Corvinus

A divatadaptáció dinamikus modellezése

Kovács, Kármen (2005) A divatadaptáció dinamikus modellezése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (12). pp. 44-54. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.12.04

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
8MB

Abstract

E cikk elsődleges célja egy rendkívül bonyolult és izgalmas jelenség, a divat adaptációs mechanizmusainak ismertetése, valamint a divatadaptáció dinamikus modelljének bemutatása, elemzése és továbbfejlesztése. A tanulmányban szerepel a szerző által kidolgozott ún. általános diffúziós modell is, mely a divatinnovátorok és -követők szegmensének elkülönítése alapján képes kezelni bármely fogyasztói csoporton belüli bármely típusú divat elterjedését.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:divat, fogyasztói magatartás, hasznosság, klubjavak, modellek
Subjects:Economics
Marketing
DOI:https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.12.04
ID Code:4479
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:15 Jan 2020 13:02
Last Modified:08 Sep 2021 08:16

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics