Kovács, Kármen (2005) A divatadaptáció dinamikus modellezése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (12). pp. 44-54. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.12.04
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
8MB |
Abstract
E cikk elsődleges célja egy rendkívül bonyolult és izgalmas jelenség, a divat adaptációs mechanizmusainak ismertetése, valamint a divatadaptáció dinamikus modelljének bemutatása, elemzése és továbbfejlesztése. A tanulmányban szerepel a szerző által kidolgozott ún. általános diffúziós modell is, mely a divatinnovátorok és -követők szegmensének elkülönítése alapján képes kezelni bármely fogyasztói csoporton belüli bármely típusú divat elterjedését.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | divat, fogyasztói magatartás, hasznosság, klubjavak, modellek |
Subjects: | Economics Marketing |
DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.12.04 |
ID Code: | 4479 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 15 Jan 2020 13:02 |
Last Modified: | 08 Sep 2021 08:16 |
Repository Staff Only: item control page