Corvinus
Corvinus

Döntéstámogató modell a szolgáltatásminőség fejlesztéséhez - SQI-DSS - egy új megközelítés

Becser, Norbert and Zoltayné Paprika, Zita (2004) Döntéstámogató modell a szolgáltatásminőség fejlesztéséhez - SQI-DSS - egy új megközelítés. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (6). pp. 22-29.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB

Abstract

A szerzők cikkükben egy olyan rendszert mutatnak be, amelynek alapja az amerikai kutatók által kidolgozott, a szolgáltatások minőségét értékelő SERVQUAL modell (Zeithaml - Parasuraman - Berry, 1990). Döntéstámogató rendszerük az adott szolgáltatás minőségének különböző dimenziókban és szempontok szerinti mérésével, az adatok összegyűjtésével, értékelésével és prezentálásával nyújt segítséget a döntéshozatalban. A modell alapfunkcióit egy magyarországi vállalkozás példáján keresztül mutatják be.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:döntéstámogató rendszer, minőség, modellek, szolgáltatás
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Business Economics > Department of Decision Sciences
Subjects:Decision making
Service management
ID Code:4525
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:22 Jan 2020 13:44
Last Modified:22 Jan 2020 13:44

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics