Becser, Norbert and Zoltayné Paprika, Zita (2004) Döntéstámogató modell a szolgáltatásminőség fejlesztéséhez - SQI-DSS - egy új megközelítés. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (6). pp. 22-29.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB |
Abstract
A szerzők cikkükben egy olyan rendszert mutatnak be, amelynek alapja az amerikai kutatók által kidolgozott, a szolgáltatások minőségét értékelő SERVQUAL modell (Zeithaml - Parasuraman - Berry, 1990). Döntéstámogató rendszerük az adott szolgáltatás minőségének különböző dimenziókban és szempontok szerinti mérésével, az adatok összegyűjtésével, értékelésével és prezentálásával nyújt segítséget a döntéshozatalban. A modell alapfunkcióit egy magyarországi vállalkozás példáján keresztül mutatják be.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | döntéstámogató rendszer, minőség, modellek, szolgáltatás |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Business Economics > Department of Decision Sciences |
Subjects: | Decision making Service management |
ID Code: | 4525 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 22 Jan 2020 13:44 |
Last Modified: | 22 Jan 2020 13:44 |
Repository Staff Only: item control page