Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs (2004) A kapcsolati marketing és a kommunikáció szerepe a közüzemi szolgáltatóknál a piaci liberalizáció folyamatában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (6). pp. 30-37.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB |
Abstract
A szerzők tanulmánya a közüzemi szolgáltatások marketingtevékenységének sajátosságait elemezi, egy a liberalizáció alatt álló piacon, különös tekintettel a kapcsolati marketingre és a kommunikációra.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | dereguláció, empirikus elemzés, közszolgálati menedzsment, közszolgáltatások, közüzem, liberalizálás, marketing, marketingkommunikáció, piacpolitika, ügyfélkapcsolati menedzsment |
Subjects: | Marketing Media and communication Service management |
ID Code: | 4526 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 22 Jan 2020 14:01 |
Last Modified: | 22 Jan 2020 14:01 |
Repository Staff Only: item control page