Bauer, András (2003) Westel : A magyar mobilkommunikációs piac 1990-1999. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (4). pp. 8-27.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
14MB |
Abstract
A szerző tanulmányában bemutatja a magyar mobilkommunikációs piac létrejöttét, a kialakulás egyes fázisaiban elemzi a szereplők magatartását. A Westel Mobil Rt. szemszögéből vizsgálja azokat a folyamatokat, amelyek a cég piacvezető szerepéhez vezettek.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | esettanulmány, Magyarország, marketingstratégia, mobil technológia, piaci elemzés, távközlés, vállalatok |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
Subjects: | Information economy Transport and communications Marketing |
ID Code: | 4612 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 30 Jan 2020 09:52 |
Last Modified: | 30 Jan 2020 09:52 |
Repository Staff Only: item control page