Márer, Pál (2003) Vállalati kultúrák: A GE Tungsram példája 1989-2002. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (7-8). pp. 50-55.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB |
Abstract
A világmárkák értékrangsora szerint 2002-ben a General Electric a negyedik helyet foglalta el. Az alábbi cikk szerzője a világcég ehhez a pozícióhoz vezető útjának egy részét mutatja be, különös figyelemmel a GE Tungsram magyarországi leányvállalatra.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | esettanulmány, Magyarország, szervezeti kultúra, szervezeti rendszer, vállalatok |
Subjects: | Business organisation Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 4642 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 31 Jan 2020 08:43 |
Last Modified: | 31 Jan 2020 08:43 |
Repository Staff Only: item control page