Bokor, Attila (2003) A szervezeti kultúra hatása a termékfejlesztés folyamatára. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (10). pp. 37-56.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
15MB |
Abstract
A következőkben bemutatott kutatás azt vizsgálja, hogy a termékfejlesztési folyamat során mi a szerepe a kulturális tényezőknek. A kutatás relevanciáját az adja, hogy a termékfejlesztési folyamat, bár nagy befolyással bír a vállalatok versenyképességére, egyúttal azonban magas kockázatokkal jár, és a hagyományos vezetési és kontrolleszközökkel nehezen irányítható. A folyamat tudásintenzív jellege miatt a kulturális jellegű integráció szerepe megnő.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | esettanulmány, innováció, módszertan, szervezeti kultúra, termékfejlesztés, versenyképesség |
Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Management > Department of Organizational Behaviour |
Subjects: | Knowledge economy, innovation Business organisation |
ID Code: | 4674 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 05 Feb 2020 12:44 |
Last Modified: | 05 Feb 2020 12:44 |
Repository Staff Only: item control page