Markó, Róbert (2002) www.politikaimarketing.net. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (2). pp. 47-52.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB |
Abstract
Szerző cikkében a politikai marketing sajátosságait elemzi az 1996-os amerikai elnökválasztás tapasztalatait felhasználva. Ez volt az első olyan választás, ahol az internetnek jelentős hatása volt. Azokat a jellemzőket emeli ki, amelyek megmutatják, hogy az internet felhasználása milyen előnyökkel és milyen hátrányokkal jár a választási küzdelemben. Pro és kontra érvekkel támasztja alá azt a nyilvánvaló tényt, hogy az internet a politikai életben is egyre nagyobb szerepet kap.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | esettanulmány, információgazdaság, információs társadalom, internet, politikai marketing, politikatudomány |
Subjects: | Information economy Marketing Political science |
ID Code: | 4716 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 10 Feb 2020 12:51 |
Last Modified: | 10 Feb 2020 12:51 |
Repository Staff Only: item control page