Heidrich, Balázs (2002) Eladó a mennyasszony? Vállalati összeolvadások és felvásárlásuk kulturális kihívásai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (5). pp. 11-21.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB |
Abstract
A kilencvenes évek fúziós és felvásárlási lázához vezető út vizsgálata során a feltárt okok között néha elsikkadni látszik az emberi tényező, vagy azt gyakorta csak utólagos magyarázkodásra használják az esetleges sikertelenségek okaként megjelölve. A cikk arra próbál választ keresni, mennyire érdemes a vállalati kultúrákat figyelembe venni, sőt különbségeiket elemezni a vállalati összeolvadások és felvásárlások magyarázatához.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | modellek, szervezetelmélet, szervezeti kultúra, vállalatfelvásárlás, vállalati egyesülés |
Subjects: | Business organisation Management, business policy, business strategy |
ID Code: | 4743 |
Deposited By: | Beáta Vasvár |
Deposited On: | 11 Feb 2020 11:30 |
Last Modified: | 11 Feb 2020 11:30 |
Repository Staff Only: item control page